Vraag
Reacties
Oplossing
Peter2006
Level 1

Bridge modus inschakelen

Hey ziggo,

Zouden jullie mijn bridge modus kunnen inschakelen?

Alvast bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Geen enkel probleem @Peter2006. Ik wilde zojuist jouw modem in Bridge mode plaatsen, maar ik zie dat je modem sinds 28 september al in bridge mode staat. Dit is dus al ingeschakeld. 

 

Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.

Zet in 6 stappen bridge-modus aan in de Vodafone & Ziggo app

  1. Download de app en log in 
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Druk op Internet
  4. Scrol naar beneden en klik op Hulp met internet
  5. Ga naar Bridge-modus
  6. Heb je alles doorgenomen? Druk dan op de knop Zet je modem in bridge-modus

Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.

Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Peter2006

 

Uiteraard kan en wil ik je modem wel in bridge mode zetten. Het probleem is wel dat ik je bericht nu pas lees.

Ik wil je modem niet zomaar in bridge mode zetten omdat de verbinding dan direct verloren gaat en je Zakelijk afhankelijk bent van onze verbinding.

Als ik vandaag een reactie van je ontvang ter goedkeuring, dan zet ik je modem direct in bridge mode.

0 Kudos
Peter2006
Level 1
Topicstarter

Beste @Jamyla ,

Sorry dat ik nu pas reageer, ik had de reactie gistermorgen niet gezien. Ik heb er geen problemen mee als de verbinding tijdelijk wegvalt. 
vriendelijke groet,

Peter Starink

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Geen enkel probleem @Peter2006. Ik wilde zojuist jouw modem in Bridge mode plaatsen, maar ik zie dat je modem sinds 28 september al in bridge mode staat. Dit is dus al ingeschakeld. 

 

Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.

Zet in 6 stappen bridge-modus aan in de Vodafone & Ziggo app

  1. Download de app en log in 
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Druk op Internet
  4. Scrol naar beneden en klik op Hulp met internet
  5. Ga naar Bridge-modus
  6. Heb je alles doorgenomen? Druk dan op de knop Zet je modem in bridge-modus

Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.

Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.

0 Kudos