Hey ziggo,
Zouden jullie mijn bridge modus kunnen inschakelen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geen enkel probleem @Peter2006. Ik wilde zojuist jouw modem in Bridge mode plaatsen, maar ik zie dat je modem sinds 28 september al in bridge mode staat. Dit is dus al ingeschakeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @Peter2006
Uiteraard kan en wil ik je modem wel in bridge mode zetten. Het probleem is wel dat ik je bericht nu pas lees.
Ik wil je modem niet zomaar in bridge mode zetten omdat de verbinding dan direct verloren gaat en je Zakelijk afhankelijk bent van onze verbinding.
Als ik vandaag een reactie van je ontvang ter goedkeuring, dan zet ik je modem direct in bridge mode.
Beste @Jamyla ,
Sorry dat ik nu pas reageer, ik had de reactie gistermorgen niet gezien. Ik heb er geen problemen mee als de verbinding tijdelijk wegvalt.
vriendelijke groet,
Peter Starink
Geen enkel probleem @Peter2006. Ik wilde zojuist jouw modem in Bridge mode plaatsen, maar ik zie dat je modem sinds 28 september al in bridge mode staat. Dit is dus al ingeschakeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.