Beste@Ziggo,
graag de bridge modus aanzetten in mijn nieuwe ontvangen connect box.
Dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
inmiddels dit formulier ingevuld:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/bridge-modusformulier
en na 10 minuten al geregeld 👌
Alleen is de router/modem (Connect Box) van Ziggo niet meer bereikbaar via 192.168.178.1 maar via 192.168.100.1 (dit was ff zoeken) en zie ik in de GUI geen optie (meer) om handmatig de bridge-modus weer aan of uit te zetten...
(Deze optie in de GUI heb ik wel ergens op de community voorbij zien komen maar kan hem niet meer vinden)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
inmiddels dit formulier ingevuld:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/bridge-modusformulier
en na 10 minuten al geregeld 👌
Alleen is de router/modem (Connect Box) van Ziggo niet meer bereikbaar via 192.168.178.1 maar via 192.168.100.1 (dit was ff zoeken) en zie ik in de GUI geen optie (meer) om handmatig de bridge-modus weer aan of uit te zetten...
(Deze optie in de GUI heb ik wel ergens op de community voorbij zien komen maar kan hem niet meer vinden)
Dat was alleen mogelijk in oud-UPC gebied, niet in oud-Ziggo gebied.
Maar oud-UPC gebied wordt op dit moment gelijk getrokken met het oud-Ziggo gebied, in fases, en dan is er geen mogelijkheid meer om zelf het modem in bridge te zetten.
Hopelijk komt dit in de toekomst overal beschikbaar, maar daar is (nog) niets over bekend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.