Hallo allen,
Ik heb mijn modem geprobeerd in bridge modus te zetten via
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/stappenplan-bridge-modus#/connectbox/...
(volgens de postcode/huisnummer zit ik in oud UPC gebied)
Helaas, is de "Router status" niet aanwezig in navigatiemenu.
Naar aanleiding hiervan heb eerst het "bridge modus" formulier ingevuld, hierop heb ik geen reactie op gekregen waarna ik de klantenservice heb gebeld.
In totaal heb ik drie keer gebeld, en heb ik 3 verschillende mensen aan de lijn gehad.
De eerste persoon zei dat ik de DHCPv4 server uit moest zetten en dat de bridge modus aan zou zetten...
Dit was niet het geval.
- Alle poorten deden het gewoon nog, kreeg alleen geen IPv4 adres meer van de modem, maar dat spreekt voor zich!
De tweede persoon zei dat de klantenservice zelf de bridge modus voor mij aan zou zetten. Dit is helaas niet gebeurd, echter was de DHCPv4 server weer aangezet.
- We zijn weer terug bij het begin.
De derde persoon vertelde mij dat de klantenservice dit helemaal niet kan (het aanzetten van de bridge modus ) en dat de klant het zelf moet doen. Er werd geadviseerd om bij de community mijn vraag te stellen.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik moet doen om de bridge modus aan te zetten?