Is er iemand die mijn bridge modus weer kan aanzetten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Dannywitberg198 , ik zie dat je hierover woensdagavond contact hebt gehad met onze helpdesk.
Laat je het weten als wij je nog ergens mee kunnen helpen of dat we dit topic kunnen sluiten?
Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.
Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.
Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je in oud-UPC gebied woont, kun je dit zelf.
Woon je in oud-Ziggo gebied, dan moet Ziggo dit voor je doen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Wil je sneller contact met Ziggo?
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Hallo @Dannywitberg198 , ik zie dat je hierover woensdagavond contact hebt gehad met onze helpdesk.
Laat je het weten als wij je nog ergens mee kunnen helpen of dat we dit topic kunnen sluiten?
Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.
Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.
Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.