Wij zijn recentelijk verhuisd en hebben de Connectbox Giga meegekregen, alleen zit hier geen bridge modus optie op.
Ik heb via dit formulier gisteren aangevraagd of bridge modus aan kon gaan alleen is dit nog niet gedaan, zou dit opgelost kunnen worden aub?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Bridge modus is niet overal in te stellen op een modem, sowieso niet in oud-Ziggo gebied en binnenkort ook niet in oud-UPC gebied, als ik de berichten op dit forum goed heb begrepen.
Je was me net voor. Heb het topic al aangemeld @Bert
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.