Vraag
Reacties
Oplossing
alexeev_vl
Level 2

Bridge mode

Hello!

Is it possible to change mode of router (bridge or router) by myself when I need it?

It's so difficult to wait more than 5 hours to get this setting done.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.

Zet in 6 stappen bridge-modus aan in de Vodafone & Ziggo app

  1. Download de app en log in 
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Druk op Internet
  4. Scrol naar beneden en klik op Hulp met internet
  5. Ga naar Bridge-modus
  6. Heb je alles doorgenomen? Druk dan op de knop Zet je modem in bridge-modus

Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.

Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.

Zet in 6 stappen bridge-modus aan in de Vodafone & Ziggo app

  1. Download de app en log in 
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Druk op Internet
  4. Scrol naar beneden en klik op Hulp met internet
  5. Ga naar Bridge-modus
  6. Heb je alles doorgenomen? Druk dan op de knop Zet je modem in bridge-modus

Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.

Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.

0 Kudos
alexeev_vl
Level 2
Topicstarter

Yes, I filled in this form several hours ago.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Bridge mode requests are picked up manually and are usually processed within 24 hours.

0 Kudos
alexeev_vl
Level 2
Topicstarter

But if I have any problem with my new equipment and would like to change it back? Should I wait 24 hours? 😟

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

You may also contact the helpdesk at 1200 (freely available if you have a Ziggo landline) or 0900-1884 (regular charges apply) or by chat.

alexeev_vl
Level 2
Topicstarter

@tobiastheebe  Thank you!

I've tried to contact via 0900-1884 but it's a bit difficult because my Dutch is quite bad and I don't know what numbers I should push in order to chat with somebody.

I also tried to contact through chat (ziggo app), I sent my message 6 hours ago and no reply yet.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

I just called 0900-1884. Selecting 2, 1, 2, 3 will transfer your call to an employee.