Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste community,
Ik heb nu 3 pogingen gedaan om de Connectbox in bridge te krijgen, 1x via een speciaal daarvoor gemaakt formulier op ziggo.nl, daarvan kreeg ik een melding in de mail dat het "ergens in de komende 24 zou worden uitgevoerd". Niet echt werkbaar als je thuis zit te werken en er een USG tussen moet.
Ik heb toen 2x gebeld, beide keren is het in gang gezet, volgens de Servicedesk medewerkers, in beide gevallen start het modem een aantal keren opnieuw op.... om weer in router modus terug te komen... 😒
Kan een moderator hier wellicht naar kijken?
Ik ben nu ruim een uur verder en ... zilch.
Mvg, Henno
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sorry voor de late reactie, @Henno! Ik heb je modem in bridge modus gezet. Ik durf niet te zeggen wat er gister fout ging. Kun je straks eens checken of het nu wel gelukt is?
@Henno Er komt straks iemand langs.
Dank je Bert! 😊
Dag @Henno! Sorry dat het zo'n gedoe is om je modem in bridge mode te plaatsen. Ik kijk er graag even voor je naar. Zou je je profiel willen updaten zodat ik je huisnummer ook heb? Deze ontbreekt nu nog. Alvast bedankt! 🙂
@Erik S Je mobiel nummer op je straatnummer invullen is idd niet handig... 😅
Het is nu aangepast.
Sorry voor de late reactie, @Henno! Ik heb je modem in bridge modus gezet. Ik durf niet te zeggen wat er gister fout ging. Kun je straks eens checken of het nu wel gelukt is?
Het is inmiddels gelukt. Zat wel in de weg met een Teams overleg... 🙄
Oeps, sorry! Fijn dat het inmiddels gelukt is.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...