Vraag
Reacties
Oplossing
Marvin_K
Level 2

Bridge mode needed

Dear Ziggo, may I ask for my Connectbox to be placed in Bridge mode asap please? I raised an incident yesterday (>24H ago) but no reaction yet. Thanks very much!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Marvin_K

bridge mode is already active! Are you still having problems? Did everything go well with activating the router?

 

Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.

Zet in 6 stappen bridge-modus aan in de Vodafone & Ziggo app

  1. Download de app en log in 
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Druk op Internet
  4. Scrol naar beneden en klik op Hulp met internet
  5. Ga naar Bridge-modus
  6. Heb je alles doorgenomen? Druk dan op de knop Zet je modem in bridge-modus

Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.

Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Hi @Marvin_K 

Welcome to this customer-help-customer forum where I am also a customer. Ziggo moderators usually visit each topic within one working day (between Monday and Friday). They can help you put your modem in bridge mode.

 

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Marvin_K

bridge mode is already active! Are you still having problems? Did everything go well with activating the router?

 

Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.

Zet in 6 stappen bridge-modus aan in de Vodafone & Ziggo app

  1. Download de app en log in 
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Druk op Internet
  4. Scrol naar beneden en klik op Hulp met internet
  5. Ga naar Bridge-modus
  6. Heb je alles doorgenomen? Druk dan op de knop Zet je modem in bridge-modus

Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.

Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.

0 Kudos
Marvin_K
Level 2
Topicstarter

Just restarted the Connectbox and all working now - thank you!