Ik probeer mijn Technicolor TC7200 modem in Bridge Mode te zetten omdat ik er eigen router wil gebruiken. Via de SYSTEM pagina van de TC7200 kan ik welliswaar overschakelen van router mode naar Bridge mode. De TC7200 reset dan en reboot en zou vervolgens in Bridge mode staan. Helaas werkt dat niet; het rebooten gaat niet goed en de TC7200 is daarna niet bereikbaar op geen enkel IP adres. De enige oplossing om de TC7200 weer aan de praat te krijgen is via de reset knop. De TC7200 boot dan weer op, maar wel in Router mode.
Ik heb gelezen dat dit een bestaand probleem is, een bug in de bootfile. De TC7200 zou vervangen moeten worden door de connectbox. Klopt dit verhaal en hoe kom ik aan die connectbox?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het goed is, de punten die ik in deze reactie noemde.
gaat in ieder geval om zoiets en dat word niet rechtstreeks in een aop gemonteerd
https://www.hirschmann-multimedia.com/media/products/C6%20COAX%20KABEL-SCHUIM_1200x1200.PNG
c9/c12 is veel smaller
monteur vervangt kosteloos het AOP+kabel voor modem+splitter.
Ik denk niet dat dit C6 is, maar C9/C12 met pantser. C6 kan inderdaad niet direct op het AOP afgemonteerd worden.
Hi @henkvanhout
Ik wilde vragen hoe de afspraak was gegaan, maar toen zag ik dat je de afspraak via Mijn Ziggo hebt afgezegd. Wil je dat we een nieuw afspraak inplannen?
Cecilia,
Helaas heb ik op het moment met ziektes te kampen. Om de monteur te sparen heb ik de afspraak afgezegd, Ik neem wel weer contact op als alles weer 'veilig' is.
Groeten, Henk
Ah, wat naar @henkvanhout! Hartstikke goed dat je om die reden de monteur dan hebt afgezegd. Heel veel beterschap gewenst en hopelijk knap je snel op. We zullen het topic voor je open laten, zodat je hier kunt reageren wanneer je er aan toe bent om een monteur langs te laten komen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.