1
Vraag
2
Reacties
jwolbink01

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bridge mode Connectbox

Goedenavond. Ik heb sinds vorige week mijn nieuwe Connectbox ontvangen en inmiddels geïnstalleerd. Het installeren ging prima. Loop alleen tegen één probleempje aan. Ik kan DDNS niet instellen op dit modem. Nu heb ik nog een Asus router RT-AC66U liggen. Zou ik als oplossing de Connectbox in Bridge-mode kunnen laten zetten en vervolgens via mijn Asus router DDNS kunnen instellen. En wat gebeurt er met de Connectbox op het moment het in Bridge-mode wordt gezet. Ik lees iets over LAN poorten die niet meer te gebruiken zijn. Wie kan mij uitleggen waarom DDNS op de Connectbox niet werkt. Mijn oude modem was een Cisco EPC3928.

Hoor graag of iemand mij verder kan helpen. Via de Chat kon men mij niet verder helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70246Posts
  • 4885Oplossingen
  • 19816Likes

Modem in bridge modus: Bridge-modus aanzetten | Ziggo | Klantenservice

 

 

 

Dit verandert er in bridge-modus

  • Alle wifi-opties van het modem gaan uit.
  • De DHCP-server en NAT-instellingen vervallen.
  • De firewall schakelt uit.
  • Je kunt Wifispots niet meer gebruiken.
  • De LAN-aansluitingen 2 t/m 4 gaan uit.

 

Je eigen router is er dan voor om al die functies over te nemen.

 

"Wie kan mij uitleggen waarom DDNS op de Connectbox niet werkt. "

Omdat dat nog niet softwarematig actief is op de Connect box.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70246Posts
  • 4885Oplossingen
  • 19816Likes

Modem in bridge modus: Bridge-modus aanzetten | Ziggo | Klantenservice

 

 

 

Dit verandert er in bridge-modus

  • Alle wifi-opties van het modem gaan uit.
  • De DHCP-server en NAT-instellingen vervallen.
  • De firewall schakelt uit.
  • Je kunt Wifispots niet meer gebruiken.
  • De LAN-aansluitingen 2 t/m 4 gaan uit.

 

Je eigen router is er dan voor om al die functies over te nemen.

 

"Wie kan mij uitleggen waarom DDNS op de Connectbox niet werkt. "

Omdat dat nog niet softwarematig actief is op de Connect box.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7697Posts
  • 2277Oplossingen
  • 3613Likes

Hi @jwolbink01
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat @Bert snel paraat was om je te voorzien van raad en daad! Ik sluit mij hier volledig bij aan. Mocht je willen dat ik jouw modem in bridge mode zet, dan geef je maar een gil 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic