1
Vraag
2
Reacties
pluisje77

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bridge mode Connectbox

Hoi, 

 

Ik kan helaas de Connectbox modem niet instellen in bridge mode, omdat hiervoor de tab Router status ontbreekt in het menu. Kan een iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Voor de volledigheid: de pagina 'Router status' of 'Modem mode' (bij taal ingesteld op Engels) is alleen beschikbaar in voormalig UPC-gebied én als het modem een IPv4 Only-profiel gebruikt, je kunt dan zelf bridge mode inschakelen. In voormalig Ziggo-gebied moet dit altijd door Ziggo gedaan worden.

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @pluisje77

 

Ik heb snel even gespiekt maar IPV4 staat inmiddels actief. Het moet nu mogelijk zijn om de Bridge modus te activeren! Laat je ons weten of het je lukt? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


Wil je sneller contact met Ziggo?

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Voor de volledigheid: de pagina 'Router status' of 'Modem mode' (bij taal ingesteld op Engels) is alleen beschikbaar in voormalig UPC-gebied én als het modem een IPv4 Only-profiel gebruikt, je kunt dan zelf bridge mode inschakelen. In voormalig Ziggo-gebied moet dit altijd door Ziggo gedaan worden.

pluisje77
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het verzoek reeds via een formulier ingediend via de ziggo website, maar geen reactie op gehad helaas. Ook gisteren lang in de chat gewacht, maar er was en is nog geen ziggomedewerker beschikbaar 😢

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @pluisje77

 

Ik heb snel even gespiekt maar IPV4 staat inmiddels actief. Het moet nu mogelijk zijn om de Bridge modus te activeren! Laat je ons weten of het je lukt? 

pluisje77
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is gelukt! Dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic