1
Vraag
2
Reacties
Kapitein187

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bridge & IPv6

Is het al een keer mogelijk om IPv6 en bridge modus te gebruiken? Laatste wat ik kon vinden was eind 2019.  

We leven nu in 2021, het zou wel een keer tijd worden.

 

Of moet ik daarvoor m'n compal modem omwisselen voor een Arris? Lees verschillende berichten dat 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee, kan nog steeds niet. Welk modem je hebt maakt niet uit.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee, kan nog steeds niet. Welk modem je hebt maakt niet uit.

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Neemt niet weg dat het hoog tijd wordt, dat hier nu echt eens werk van gemaakt wordt. Maar dat roepen we al jaren.

hugo2

Level 4
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Het is inderdaad hoog tijd dat dit eens aandacht krijgt. Al jaren ben ik aan het knoeien (want dat is het) met sixxs en Hurricane Electric ipv6 tunnels. Dat werkt, maar efficient is het totaal niet (en merkbaar meer latency). Ik zie dat ook altijd als een pleister en geen oplossing. Als Ziggo dát nou eens aanpakt, dan zou ik het misschien weer eens kunnen waarderen als isp.

digibaro

Level 7
  • 157Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Het is voor mij tenenkrommend dat dit bij Ziggo nog steeds niet is ingeregeld. Al jaren hoor ik het zelfde verhaal van de Service Desk medewerkers. Nu sturen ze je naar dit forum zodat misschien een verdwaalde Ziggo medewerker dit leest. Zolang dit bij Ziggo 0.0 prioriteit heeft gaat er de komende jaren niks veranderen. Schijnbaar is het wachten tot de concurrent hier glas in de wijk uitrolt waarna ik wel een fatsoenlijke upload en IPv6 ondersteuning kan verwachten.

jagenmeisterB

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misschien dat je problemen verholpen worden wanneer Ziggo verplicht eigen modem keuze moet toestaan zie url: https://tweakers.net/nieuws/181434/ziggo-moet-van-geschillencommissie-eind-deze-maand-vrije-modemkeu...

 



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic