1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
DennisBor

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bridge Modus - Hoe lang duurt activatie via formulier?

Hallo Ziggo-ers,

Ik wil eerdaags mijn thuisnetwerk wijzigen en een Unifi Dream Machine plaatsen. Daarvoor heb ik de bridge modus nodig. Nu weet ik dat ik dit aan moet vragen via het online formulier, maar ik hoor graag van jullie wat de ervaringen zijn met activatietijd. Zodra de modus omgezet wordt, gaat m'n huidige netwerk natuurlijk op z'n gat. Weet ik de ongeveer te verwachten tijd, dan kan ik even voor mezelf een planning maken wanneer ik dit ga aanvragen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34285Posts
  • 2510Oplossingen
  • 17285Likes

Verzoeken via het formulier worden gebruikelijk binnen 24 uur in behandeling genomen, maar het kan ook langer duren. Je kunt bridge mode ook via de klantenservice aanvragen, dan kan het per direct omgezet worden. Bridge mode is overigens niet strikt noodzakelijk voor een eigen router, maar wel aanbevolen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34285Posts
  • 2510Oplossingen
  • 17285Likes

Verzoeken via het formulier worden gebruikelijk binnen 24 uur in behandeling genomen, maar het kan ook langer duren. Je kunt bridge mode ook via de klantenservice aanvragen, dan kan het per direct omgezet worden. Bridge mode is overigens niet strikt noodzakelijk voor een eigen router, maar wel aanbevolen.

DennisBor
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor de snelle reactie Tobias! Ik ga dit dan zeker via de klantenservice doen.