Hallo Ziggo-ers,
Ik wil eerdaags mijn thuisnetwerk wijzigen en een Unifi Dream Machine plaatsen. Daarvoor heb ik de bridge modus nodig. Nu weet ik dat ik dit aan moet vragen via het online formulier, maar ik hoor graag van jullie wat de ervaringen zijn met activatietijd. Zodra de modus omgezet wordt, gaat m'n huidige netwerk natuurlijk op z'n gat. Weet ik de ongeveer te verwachten tijd, dan kan ik even voor mezelf een planning maken wanneer ik dit ga aanvragen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Verzoeken via het formulier worden gebruikelijk binnen 24 uur in behandeling genomen, maar het kan ook langer duren. Je kunt bridge mode ook via de klantenservice aanvragen, dan kan het per direct omgezet worden. Bridge mode is overigens niet strikt noodzakelijk voor een eigen router, maar wel aanbevolen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verzoeken via het formulier worden gebruikelijk binnen 24 uur in behandeling genomen, maar het kan ook langer duren. Je kunt bridge mode ook via de klantenservice aanvragen, dan kan het per direct omgezet worden. Bridge mode is overigens niet strikt noodzakelijk voor een eigen router, maar wel aanbevolen.
Bedankt voor de snelle reactie Tobias! Ik ga dit dan zeker via de klantenservice doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.