Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil mijn boosters terugsturen. Ik heb deze nooit gebruikt en ga ze niet gebruiken. Ik kan dit nergens in mijn ziggo vinden/doen. Heb ze nog in de doos zitten en kunnen retour. Graag kosten niet in rekening gaan brengen per december. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @petri.vissers
Een warm welkom hier op de Ziggo Community
Het is zeker zonde om de Smart WIfiboosters te behouden als je deze niet gebruikt. Bij deze heb ik ze dan ook voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je ze kosteloos naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even te bewaren.
een moderator kan de wifi boosters voor je opzeggen,
om welke wifi boosters gaat het ? kun je er een foto van maken
Hi @petri.vissers
Een warm welkom hier op de Ziggo Community
Het is zeker zonde om de Smart WIfiboosters te behouden als je deze niet gebruikt. Bij deze heb ik ze dan ook voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je ze kosteloos naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even te bewaren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...