Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil mijn boosters terugsturen. Ik heb deze nooit gebruikt en ga ze niet gebruiken. Ik kan dit nergens in mijn ziggo vinden/doen. Heb ze nog in de doos zitten en kunnen retour. Graag kosten niet in rekening gaan brengen per december. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @petri.vissers
Een warm welkom hier op de Ziggo Community
Het is zeker zonde om de Smart WIfiboosters te behouden als je deze niet gebruikt. Bij deze heb ik ze dan ook voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je ze kosteloos naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even te bewaren.
een moderator kan de wifi boosters voor je opzeggen,
om welke wifi boosters gaat het ? kun je er een foto van maken
Hi @petri.vissers
Een warm welkom hier op de Ziggo Community
Het is zeker zonde om de Smart WIfiboosters te behouden als je deze niet gebruikt. Bij deze heb ik ze dan ook voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je ze kosteloos naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even te bewaren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...