1
Vraag
2
Reacties
w.behage

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkering e-mailadressen

Ik krijg op mijn e-mailadres mailtjes die ik niet wil....
Nu heb ik volgens de instructies van Ziggo de ongewenste mailtjes geblokkeerd en krijg de melding dat ze nu in de lijst staan van geblokkeerde adressen.
Wat schertst mijn verbazing dat ik toch die mailtjes weer binnen krijg en als ik ze dan weer blokkeer krijg ik de melding dat zij al in de lijst staan van geblokkeerde adressen !!
Hoe kan dit.....en hoe kan ik dit verhelpen ????
Alvast bedankt voor de reacties....
W.Behage
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dezelfde mails komen vanaf allerlei andere email adressen verzonden door spam servers, dus je kunt blijven blokken tot je een ons weegt en tot de regels vol zijn.

Sleep of verplaats de mail van je inbox naar de spam map met IMAP of in webmail, daar leert de spamfilter van en kan dan steeds beter mails herkennen die duidelijk spam zijn en later zelf nieuwe spam berichten filteren.

Deze tip heeft wat toelichting nodig:
"Beste Tip is deze naar de Spam folder of Ongewenste te verplaatsen en dan verwijderen,"

Absoluut de mail niet verwijderen, dan heeft de spamfilter geen mails meer om van te leren.
Spam mails worden tussen de 2 en 4 weken automatisch verwijderd uit de spam map.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Welkom w.behage op de Community.

Spam is en blijft issue en is een heel vervelend probleem, zekers als de emails geblokkeerd staan en ze er toch doorheen komen.
Beste Tip is deze naar de Spam folder of Ongewenste te verplaatsen en dan verwijderen, en nooit Unscribe doen, want dan komen deze in dubbel fout terug.

Ziggo is op de hoogte van de spam problemen en ik kan je dan beste naar dit topic Ziggo laat Spam graag stoppen verwijzen of even de zoekbalk gebruiken boven in het forum.

De geblokkeerde emails die er staan in de blacklist kan je rustig laten staan. Mocht er een oplossing komen laat Ziggo dit zekers weten op het forum dan wordt er een nieuw uitgelicht topic door de Moderators geopend.

Voor nu beste tips: Verwijderen/verplaatsen naar Spam/Ongewenste map of Afzender blokkeren
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dezelfde mails komen vanaf allerlei andere email adressen verzonden door spam servers, dus je kunt blijven blokken tot je een ons weegt en tot de regels vol zijn.

Sleep of verplaats de mail van je inbox naar de spam map met IMAP of in webmail, daar leert de spamfilter van en kan dan steeds beter mails herkennen die duidelijk spam zijn en later zelf nieuwe spam berichten filteren.

Deze tip heeft wat toelichting nodig:
"Beste Tip is deze naar de Spam folder of Ongewenste te verplaatsen en dan verwijderen,"

Absoluut de mail niet verwijderen, dan heeft de spamfilter geen mails meer om van te leren.
Spam mails worden tussen de 2 en 4 weken automatisch verwijderd uit de spam map.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic