1
Vraag
2
Reageer en help mee
Margils

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkering e-mail

Mijn mail is geblokkeerd geweest. Heb nu alle wachtwoorden gewijzigd. Kan nu op aantal apparaten mijn oude mail niet meer zien, ook op webmail is de oudere mail doorgestreept. Alleen op mijn telefoon kan ik mijn oude mails nog zien.

Hoe kan dit? 

Kan ik dit nog terug krijgen op mijn andere apparaten?

Waarom is bij webmail de oude mail doorgestreept vanaf de blokkering en gaat dit nog weg?

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Strepen wil zeggen dat je de mails verwijderd hebt, maar niet permanent en zou je ze weer terug kunnen krijgen.

Deze weergave is er als je in de instellingen permanent wissen van mails niet aangevinkt hebt, dan blijven ze nog aanwezig en kun je ze terug krijgen.

 

Krijg je mogelijkheden te zien, bovenin de webmail, als je ze selecteert en krijg je meer keuzes als je dan op de drie oranje streepjes klikt die boven de mail staan?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Margils Welkom op de Ziggo Community!  Is het probleem opgelost?

 

 

Zou je anders @Bert zijn vraag kunnen beantwoorden? 

Margils
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt, zijn mails die verwijderd zijn. Deze zijn ook niet belangrijk. Heb gelukkig mijn oude mails nog op de telefoon, dit zijn géén verwijderde mails. Vind het alleen jammer dat ik ze alleen nog maar op mijn telefoon heb.

Zou ze liever overal weer zichtbaar hebben. Op mijn pc, iPad .

Margils
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem nog niet opgelost, vraag over strepen bij mijn webmail wel.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Margils

 

Uiteraard moet jouw e-mail op ieder apparaat zichtbaar zijn mits je de juiste instellingen gebruikt.

Het kan zijn dat je e-mail op andere apparaten verkeerd zijn ingesteld. Verwijder je e-mailaccounts op deze apparaten, en voeg deze opnieuw toe. Gebruik hiervoor de stappen op deze pagina met uiteraard het juiste e-mail wachtwoord.

Door IMAP te gebruiken als instellingen, komen e-mails op alle apparaten binnen. Het is wel zo, dat wanneer je de e-mail verwijderd op bijvoorbeeld je iPhone, deze ook verwijderd is op je iPad. Je vind de verwijderde e-mail terug in je verwijderde berichten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic