Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zpiep wrote:
Toegevoegd dus de Ziggo mailservers hebben zo dus ook minder risico op een black/spamlist te komen, wat weer voor ieder goed is.
efok wrote:Zpiep wrote:Exact, dat is het op zich valide motief vanuit de provider. Vanuit de klant gezien is het echter vrij lomp om het zo te implementeren. Plenty klachten van nietsvermoedende klanten op dit forum. Neem aan dat helpdesk hier dagelijks mee te maken heeft.
Toegevoegd dus de Ziggo mailservers hebben zo dus ook minder risico op een black/spamlist te komen, wat weer voor ieder goed is.
Yep net als port 25 blokken...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.