@Steefb Heel goed gevonden, dat rijtje.
Dan wordt de mail al geblokt voordat hij in je mailbox komt.
Afwijzen met reden.
Dan krijgt de afzender een mail van:
Mail Delivery Subsystem <postmaster@ziggo.nl> met als inhoud:
Your message to abcdefg@ziggo.nl was automatically rejected:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@JAAV De oplossing die je wilt blijkt wel te kunnen, ik heb de vorige tekst in mijn bericht verwijderd.
Het is even wat invullen en dat komt door de vele andere mogelijkheden die er ook zijn.
Maar nu de werkelijke oplossing voor je vraag, zojuist zelf getest:
Mail afzenders blijken wel volledig geblokt te kunnen worden, volledig blokken zonder dat je iets ziet in welke map dan ook en de afzender krijgt geen mail.
Ga naar de drie streepjes rechts bovenin de pagina in Ziggo Mail en klik op Instellingen.
Klik op het pijltje voor E-mail.
Klik op Filter Regels.
Klik links op Een nieuwe regel toevoegen.
Klik op Voorwaarde toevoegen en op Van en vul achter Van het emailadres in waar je geen mail van wilt ontvangen.
Klik dan op Actie toevoegen en op Afbreken.
Klik hierna op Opslaan.
Hieronder zoals het ingevuld moet worden.
