1
Vraag
2
Reacties
Wallie62

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blokkade voor uitgaande mail

Sinds 18/3 is mijn email en die van mijn vrouw geblokkeerd voor uitgaande mail, vanwege hacking. Alle stappen doorlopen die ziggo heeft benoemd, maar nog steeds niet kunnen mailen. Gebelt met klantenservice die verteld dat er nog een malfide filter regel is waargenomen. Inmiddels bij filter regels in instellingen verwijderd, is het nu opgelost en wanneer wordt de blokkade opgeheven of moet ik nu wederon mijn wachtwoorden gaan wijzigen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 467Oplossingen
  • 533Likes

Alright, begrijpelijk dat je er dan bijna wel klaar mee bent. Al hoop ik ook dat je begrijpt dat zo'n blokkade niet zomaar wordt geplaatst. In geval bij hacking wordt dit preventief gedaan.

In je eerste bericht schreef je al over de oorzaak: een malfide filter doorstuurregel naar een protonmail.com mailadres. Begin april bleek dat deze  malfide filter regel nog niet was verwijderd, vandaar dat het verzoek om de blokkade is afgewezen.

Je schrijft nu dat deze malfide filter regel alsnog is verwijderd, daarom dien ik een nieuw verzoek in met als doel om de blokkade ongedaan te maken. Hopelijk merken jullie snel dat mailen weer lukt!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57618Posts
  • 3840Oplossingen
  • 14048Likes

Het is aan te raden om nogmaals de wachtwoorden van Mijn Ziggo en het mailadres te wijzigen.

Na een uur zou het dan moeten werken.

Likt het op die manier niet, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator mogelijk dieper kijken om te zien wat er speelt en/of de juiste mensen bereiken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2725Posts
  • 326Oplossingen
  • 703Likes

Goedemiddag @Wallie6

Wat enorm zuur dat je vrouw haar e-mailaccount sinds vorige maand al is geblokkeerd. 

Dat houd dus ook al een tijdje aan merk ik al wel ondanks al je goede pogingen. Is het gelukt met de tips van @Bert ?

Wallie62
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas nog steeds geen mail kunnen versturen. Al 5 keer alle wachtwoorden gewijzigd, maar nog steeds geen uitgaande mail kunnen versturen, dit geldt zowel voor die van mijn vrouw als die van mij. Ook kunnen we onze ail niet meer toevoegen aan accounts op android, dus het schiet allemaal niet op. Klantenservice al 3 keer gebeld en elke keer wordt het opgelost, nou mooi niet dus. Ben er bijna wel klaar mee.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 467Oplossingen
  • 533Likes

Alright, begrijpelijk dat je er dan bijna wel klaar mee bent. Al hoop ik ook dat je begrijpt dat zo'n blokkade niet zomaar wordt geplaatst. In geval bij hacking wordt dit preventief gedaan.

In je eerste bericht schreef je al over de oorzaak: een malfide filter doorstuurregel naar een protonmail.com mailadres. Begin april bleek dat deze  malfide filter regel nog niet was verwijderd, vandaar dat het verzoek om de blokkade is afgewezen.

Je schrijft nu dat deze malfide filter regel alsnog is verwijderd, daarom dien ik een nieuw verzoek in met als doel om de blokkade ongedaan te maken. Hopelijk merken jullie snel dat mailen weer lukt!

Wallie62
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er is iemand geweest met magische handen, want we kunnen weer mailen en ook email weer op ons android toevoegen. Wie het heeft gedaan weet ik niet, maar heel erg bedankt.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 798Posts
  • 116Oplossingen
  • 207Likes

Fijn om te lezen dat de mail weer werkt, @Wallie62 . Dat is het allerbelangrijkste. Zo te zien is het verzoek van afgelopen vrijdag gelijk verwerkt.

Wanneer je in de toekomst weer de hulp kunt gebruiken van onze Community leden, dan lezen wij dat graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.