1
Vraag
2
Reacties
Harrie-K

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Blokkade van email account

Gisteren een bericht gehad van ziggo dat mijn emailaccount geblokkeerd was.

Alle stappen doorlopen die ziggo voorstelde in de mail.

Dat wil zeggen email accounts gecontroleerd op fouten of onrechtmatigheden, wachtwoorden gewijzigd 

van de email accounts en van mijn ziggo.

Echter zonder succes.

Contact opnemen met ziggo om dit te melden of om te vragen om gedeblokkeerd te worden lukt niet.

Telefonisch zegt ziggo dat, omdat ik geblokkeerd ben, zij geen contact met mij willen.

Hoe nu verder?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @Harrie-K

Wat vervelend dat de mail is geblokkeerd.

In de stappen die jij hier omschrijft, mis ik 1 cruciale stap, namelijk: Pas het wachtwoord van Mijn Ziggo aan.
Dit doe je dus naast het aanpassen van het wachtwoord van jouw emailadres.
Zolang je deze beide wachtwoorden niet aanpast, zal de blokkade er niet af gaan.

Bekijk in context

Harrie-K
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor het meedenken, inmiddels is alles weer in orde.

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marcel24 ,

 

Ik vind het ontzettend zuur om te moeten vermelden, maar ik zie dat mijn collega het verkeerde mailadres heeft gedeeld. Deze komen inderdaad niet aan. Ik heb het bericht aangepast, het juiste mailadres is abuse@ziggo.nl - Zou je je e-mail daarheen willen sturen? Houd ons op de hoogte!

Bekijk in context

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Na zoveel mail en communicatie is het inmiddels opgelost.

Het was een simpele oplossing die waarschijnlijk al maanden eerder opgelost had kunnen worden.

Er stond een filterregel in de email deze was als volgt ( er zijn geen filters ) deze verwijderd en het was opgelost, voor een leek niet als regel te zien denk ik.

Jammer dat het zo lang geduurd heeft voor deze oplossing

Bekijk in context

16 Reacties 16
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @Harrie-K

Wat vervelend dat de mail is geblokkeerd.

In de stappen die jij hier omschrijft, mis ik 1 cruciale stap, namelijk: Pas het wachtwoord van Mijn Ziggo aan.
Dit doe je dus naast het aanpassen van het wachtwoord van jouw emailadres.
Zolang je deze beide wachtwoorden niet aanpast, zal de blokkade er niet af gaan.

Harrie-K
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor het meedenken, inmiddels is alles weer in orde.

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem ook, ziggo al een aantal keer aan de telefoon gehad en die zeggen dat ik naar een expert moet gaan om mijn computer op te schonen, eind vorig jaar had ik het probleem ook toen wachtwoorden vervangen en deed deze het na 3 dagen weer. Nu al 3 weken kan ik geen email versturen wordt er moe van zit te denken om maar een andere provider te nemen die mijn probleem serieus neemt

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

@Marcel24  Een andere provider gaat dit niet voor je oplossen. Het is je eigen verantwoordelijkheid je account / apparatuur schoon te houden.

 

Algemene_voorwaarden_Ziggo_per_1_december_2019.pdf

 

Artikel 17
Het gebruik van Ziggo Internet en Ziggo Wifispots

 

3. De Klant is zich ervan bewust dat Ziggo de levering
van Ziggo Internet kan belemmeren of vertragen,
indien dit noodzakelijk is om de doorgifte van
ongevraagde communicatie, zoals spam, virussen en
botnets (artikel 7.4a lid 1 Telecommunicatiewet) aan
een Klant te beperken

 

 

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb in de tussentijd dat ik dit probleem heb maar een splinter nieuwe computer gekocht, nog steeds geblokkeerd, telefonisch contact gehad er werd mij beloofd dat het binnen 24 uur nu opgelost is, maar zoals verwacht nog niks, vanmiddag weer gebeld moest weer wachtwoorden veranderen en zou het binnen een uur weer goed zijn, zoals verwacht werderom niks, ik heb het gevoel dat ik van kastje naar de muur gestuurd wordt en misschien nu een dure computer gekocht heb voor jan met de korte achternaam

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @Marcel24

 

We zien dat er in je e-mailaccount nog steeds een malafide doorstuurregel/filter staat ingesteld. Hierdoor kunnen we je blokkade niet verwijderen.

Log even in via de Ziggo webmail om deze regels te verwijderen.

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

Ik weet niet waar jij dat ziet staan er staan namelijk geen regels in filter en automatisch doorsturen staat ook uit, heb ook geen aliassen en andere email adressen

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Niet ik, maar onze afdeling fraude. Als je het zelf niet kan vinden, dan kun je even contact opnemen met abuse@ziggo.nl

 

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben al maanden hiermee bezig en krijg ik nu dit antwoord?

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb zondag mail gestuurd, hoe lang duurt het voor ze eventueel contact opnemen? en kan ik ze niet telefonisch bereiken zodat mij erdoorheen kunnen helpen aangezien er geen filterregels in ziggomail staan en ik voor de rest niks kan vinden

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Dit kan tot 5 werkdagen duren. Als je begin volgende week nog niks hebt gehoord, dan horen we het graag. Zij kunnen dieper in de systemen kijken en je hierbij helpen! 

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

zit al een maand op antwoord te wachten, maar denk dat mijn email niet aangekomen is.

Ik kan natuurlijk geen mail verzenden.

Nu maar opnieuw gedaan met gmail

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marcel24 ,

 

Ik vind het ontzettend zuur om te moeten vermelden, maar ik zie dat mijn collega het verkeerde mailadres heeft gedeeld. Deze komen inderdaad niet aan. Ik heb het bericht aangepast, het juiste mailadres is abuse@ziggo.nl - Zou je je e-mail daarheen willen sturen? Houd ons op de hoogte!

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ga ik doen, maar zo gaat dit al maanden dus ben niet verrast

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Marcel24 en zo zijn we weer enkele weken verder. Is het inmiddels opgelost? 

Marcel24

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Na zoveel mail en communicatie is het inmiddels opgelost.

Het was een simpele oplossing die waarschijnlijk al maanden eerder opgelost had kunnen worden.

Er stond een filterregel in de email deze was als volgt ( er zijn geen filters ) deze verwijderd en het was opgelost, voor een leek niet als regel te zien denk ik.

Jammer dat het zo lang geduurd heeft voor deze oplossing

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic