Gisteren een bericht gehad van ziggo dat mijn emailaccount geblokkeerd was.
Alle stappen doorlopen die ziggo voorstelde in de mail.
Dat wil zeggen email accounts gecontroleerd op fouten of onrechtmatigheden, wachtwoorden gewijzigd
van de email accounts en van mijn ziggo.
Echter zonder succes.
Contact opnemen met ziggo om dit te melden of om te vragen om gedeblokkeerd te worden lukt niet.
Telefonisch zegt ziggo dat, omdat ik geblokkeerd ben, zij geen contact met mij willen.
Hoe nu verder?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community @Harrie-K
Wat vervelend dat de mail is geblokkeerd.
In de stappen die jij hier omschrijft, mis ik 1 cruciale stap, namelijk: Pas het wachtwoord van Mijn Ziggo aan.
Dit doe je dus naast het aanpassen van het wachtwoord van jouw emailadres.
Zolang je deze beide wachtwoorden niet aanpast, zal de blokkade er niet af gaan.
Dankjewel voor het meedenken, inmiddels is alles weer in orde.
Hi @Marcel24 ,
Ik vind het ontzettend zuur om te moeten vermelden, maar ik zie dat mijn collega het verkeerde mailadres heeft gedeeld. Deze komen inderdaad niet aan. Ik heb het bericht aangepast, het juiste mailadres is abuse@ziggo.nl - Zou je je e-mail daarheen willen sturen? Houd ons op de hoogte!
Na zoveel mail en communicatie is het inmiddels opgelost.
Het was een simpele oplossing die waarschijnlijk al maanden eerder opgelost had kunnen worden.
Er stond een filterregel in de email deze was als volgt ( er zijn geen filters ) deze verwijderd en het was opgelost, voor een leek niet als regel te zien denk ik.
Jammer dat het zo lang geduurd heeft voor deze oplossing
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom op de Ziggo Community @Harrie-K
Wat vervelend dat de mail is geblokkeerd.
In de stappen die jij hier omschrijft, mis ik 1 cruciale stap, namelijk: Pas het wachtwoord van Mijn Ziggo aan.
Dit doe je dus naast het aanpassen van het wachtwoord van jouw emailadres.
Zolang je deze beide wachtwoorden niet aanpast, zal de blokkade er niet af gaan.
Dankjewel voor het meedenken, inmiddels is alles weer in orde.
Ik heb dit probleem ook, ziggo al een aantal keer aan de telefoon gehad en die zeggen dat ik naar een expert moet gaan om mijn computer op te schonen, eind vorig jaar had ik het probleem ook toen wachtwoorden vervangen en deed deze het na 3 dagen weer. Nu al 3 weken kan ik geen email versturen wordt er moe van zit te denken om maar een andere provider te nemen die mijn probleem serieus neemt
@Marcel24 Een andere provider gaat dit niet voor je oplossen. Het is je eigen verantwoordelijkheid je account / apparatuur schoon te houden.
Algemene_voorwaarden_Ziggo_per_1_december_2019.pdf
Artikel 17
Het gebruik van Ziggo Internet en Ziggo Wifispots
3. De Klant is zich ervan bewust dat Ziggo de levering
van Ziggo Internet kan belemmeren of vertragen,
indien dit noodzakelijk is om de doorgifte van
ongevraagde communicatie, zoals spam, virussen en
botnets (artikel 7.4a lid 1 Telecommunicatiewet) aan
een Klant te beperken
Heb in de tussentijd dat ik dit probleem heb maar een splinter nieuwe computer gekocht, nog steeds geblokkeerd, telefonisch contact gehad er werd mij beloofd dat het binnen 24 uur nu opgelost is, maar zoals verwacht nog niks, vanmiddag weer gebeld moest weer wachtwoorden veranderen en zou het binnen een uur weer goed zijn, zoals verwacht werderom niks, ik heb het gevoel dat ik van kastje naar de muur gestuurd wordt en misschien nu een dure computer gekocht heb voor jan met de korte achternaam
Goedemiddag @Marcel24
We zien dat er in je e-mailaccount nog steeds een malafide doorstuurregel/filter staat ingesteld. Hierdoor kunnen we je blokkade niet verwijderen.
Log even in via de Ziggo webmail om deze regels te verwijderen.
Goedemiddag,
Ik weet niet waar jij dat ziet staan er staan namelijk geen regels in filter en automatisch doorsturen staat ook uit, heb ook geen aliassen en andere email adressen
Niet ik, maar onze afdeling fraude. Als je het zelf niet kan vinden, dan kun je even contact opnemen met abuse@ziggo.nl
Ik ben al maanden hiermee bezig en krijg ik nu dit antwoord?
Heb zondag mail gestuurd, hoe lang duurt het voor ze eventueel contact opnemen? en kan ik ze niet telefonisch bereiken zodat mij erdoorheen kunnen helpen aangezien er geen filterregels in ziggomail staan en ik voor de rest niks kan vinden
Dit kan tot 5 werkdagen duren. Als je begin volgende week nog niks hebt gehoord, dan horen we het graag. Zij kunnen dieper in de systemen kijken en je hierbij helpen!
zit al een maand op antwoord te wachten, maar denk dat mijn email niet aangekomen is.
Ik kan natuurlijk geen mail verzenden.
Nu maar opnieuw gedaan met gmail
Hi @Marcel24 ,
Ik vind het ontzettend zuur om te moeten vermelden, maar ik zie dat mijn collega het verkeerde mailadres heeft gedeeld. Deze komen inderdaad niet aan. Ik heb het bericht aangepast, het juiste mailadres is abuse@ziggo.nl - Zou je je e-mail daarheen willen sturen? Houd ons op de hoogte!
Ga ik doen, maar zo gaat dit al maanden dus ben niet verrast
@Marcel24 en zo zijn we weer enkele weken verder. Is het inmiddels opgelost?
Na zoveel mail en communicatie is het inmiddels opgelost.
Het was een simpele oplossing die waarschijnlijk al maanden eerder opgelost had kunnen worden.
Er stond een filterregel in de email deze was als volgt ( er zijn geen filters ) deze verwijderd en het was opgelost, voor een leek niet als regel te zien denk ik.
Jammer dat het zo lang geduurd heeft voor deze oplossing
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.