geoessent

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blokkade uitgaande e-mail - wachtwoord gewijzigd

Kan het bericht niet sturen naar de volgende ontvangers: [MOD. EDIT e-mailadres verwijderd] (550 - 550-Beveiligings alarm!
550-Uw account is geblokkeerd voor uitgaande e-mail.

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit wil zeggen dat je mail verzenden is geblokt vanwege mogelijke spam verzending.

 

Dit al beide gedaan?

Deze blokkade wordt opgeheven door je Mijn Ziggo wachtwoord te wijzigen en je mailadres wachtwoord te wijzigen in Mijn Ziggo onder internet Mailadressen.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedenavond @geoessent,

Zo'n melding ontvang je natuurlijk liever niet!
Vervelend dat je hierdoor geen mails kunt versturen nu.

De Abuse afdeling heeft helaas gemerkt dat nadat de wachtwoorden zijn gewijzigd er opnieuw email berichten verstuurd zijn met daarin Spam content welke is aangemeld door klanten en/of instanties. Hier moet een oorzaak voor zijn. 

Kun je doormiddel van een computerscan achterhalen wat hiervan de oorzaak is?
En kun je -als je de oorzaak hebt gevonden- aangeven wat je hebt geen om het probleem te verhelpen zodat het in de toekomst niet meer voorkomt? 

Dan kan je een verzoek doen om de blokkade op te heffen.

Uitgelicht topic