Hoi allemaal
Ik ben nu al een week of drie bezig met ziggo om uitleg te krijgen over ene blokkade die ik gemiddeld twee keer per week heb op me mail adres.
Maandag 31 maart 2025 was het weer bal met ziggo mijn mail werkte weer niet alleen via me mobiel kon ik me mails lezen dus ik ziggo maar weer bellen en me verhaal uitgelegd aan ze en ze begrepen met meteen altans dat dacht ik dus ik wederom me verhaal gedaan we gaan hier melding van maken en we gaan contact met u opnemen ik had weer een beetje hoop en dacht nu gaan ik toch echt uitleg krijgen van ze maar niets is minder waar helaas dus ik savonds maar weer bellen met ziggo klanteservices en dacht wederom ja nu kunnen ze me helpen ik weer me verhaal gedaan aan ziggo me mail adressen doen het via de browser en en ook niet via me mail programma acht meneer dit is wel vervelend we gaan kijken wat we hier aan kunnen doen ik zeg ja dit zijden ze vanmiddag ook al meneer we gaan kijken wat we hier aan kunnen doen voor u ik zeg ga me nu eerst maar is uitleggen waarom ik gemiddeld 2 keer per week een ip ba heb op me mail adressen die ik gebruik van ziggo ja meneer dit weten we niet wij hebben een externe bedrijf die dit in de gaten houd en ja u moet maar 24 uur wachten dan doet u mail het wel weer hier hadden ze helemaal gelijk in volgende dag deed me mail het ook weer maar heb nog steeds geen uitleg of terug belletje gehad van ziggo klantesevice erg vreemd moet ik zeggen ik zit als bijna 14 jaar bij ziggo met me internet en dit heb ik nog nooit mee gemaakt nog nooit schaamteloos wat er daar bij de klanteservice werkt ik weet ook dondersgoed dat ze aan protocollen moeten houden daar staat vast niet bij mensen aan het lijntje houden bij denk ik zomaar.
Maar goed na een aantal keren gebeld te hebben met ziggo klantenservice ben ik niks wijzer geworden en weer nog niet waarom ik die blokkade had dit zou ik natuurlijk graag willen weten en ben bang dat dit over een week weer gebeurt.
Om heel eerlijk te wezen ben ik helemaal klaar met ziggo moet ik zeggen en heb ook gezegd als dit zo door blijft gaan met jullie stap ik over naar KPN och meneer dan doet u dit toch lekker dus komt er op neer dat ze klanten liever kwijt dan rijk zijn bij ziggo zit natuurlijk wat in want je gaat kijken en lezen is ziggo heel veel klanten verloren afgelopen anderhalf jaar gaat dus de goeie kant op met ziggo.
Ik weet ook dondersgoed dat wat ik hier neet schrijf niks mee bereik helaas maar ik kots momenteel echt op dat hele ziggo en dan willen ze nog dat ik me contract verleng ook nou mooi niet he ben echt aan kijken wat de mogelijkheden zijn om ziggo te verlaten maar daar heb ik nog even tijd voor.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je dan Ziggo gaat verlaten ben je in ieder na 6 maanden dat E-Mail adres kwijt dus die stress ben je dan kwijt.
Maar waarom aan een dood paard gaan trekken als die mail zo bal is, neem het in eigen hand, ik heb al jaren een E-Mail.adres buiten een provider om, en ja ik krijg nu na 30 jaar best wat spam binnen, 99% beland netjes in de spammap, zo ook de mailtjes van Ziggo dat ik mijn SkyShowTime moet activeren, en die ene die er doorvliegt doe ik wel handmatig, ook een voordeel bij overstap, nu moet je alles en iedereen een nieuw e-mail adres doorgeven, dat hoeft dan niet meer en hoef je ook niet te dreigen naar je provider dat je gaat vertrekken omdat je mail.slecht werkt, dat is zo'n kansloze uitspraak, daar worden ze niet warm of koud van op het hoofdkantoor, die uitspraken horen ze dagelijks meerdere keren.
Geef ze kan twee weken de kans om het op te lossen, en zeg dan gelijk op zonder genade, dat werkt veel beter voor jezelf.
je heb wel ene punt maar waar het mijn om gaat is dat ze mensen aan het lijntje houden zonder een antwoord te geven terwijl ze wel zeggen meneer we maken een ticket aan voor TD en we gaan dit doen en we gaan dat doen maar er gebeurt gewoon geen ene moer data bij dat ziggo en dat vind ik jammer maar ze bellen wel elke half jaar van meneer we hebben nu zo een mooie aanbieding voor u kunt u niet missen u kunt u contract verlengen nou sorry ziggo ook al krijg ik geld toe dan verleng ik nog niet eens gaan eerst jullie worden maar is na komen dan zien we wel verder dan krijg je natuurlijk het wellus niet nietus spelletje met ziggo wij komen onze woorden na wij doen dit wij doen dat ziggo doet helemaal niks 🙂 maar goed blijven lachen maar zeg ik dan 🙂
Olá @Marcuss en welkom op de Ziggo Community!
Wat een gedoe allemaal steeds rondom de mail en snap volledig dat je het zwaar beu bent! Wanneer blokkades op de Ziggo mail steeds terugkomen, is gebruikelijk het advies om te mailen naar abuse@ziggo.nl. Dit is de afdeling die hierin gespecialiseerd is en je van inhoudelijk advies kan voorzien. Is dit al geprobeerd?
We willen je graag helpen en die afdeling is daarvoor in het leven geroepen. Mail naar dat team met een begeleidende tekst, vaak heb je met enkele dagen reactie. Hoor ik het daarna graag van je!
Beste Dennis
ik ga je voordeel van de twijfel geven en heb ze net een mail gestuurd en hoop dat ze me kunnen helpen met antwoorden te geven ik ben ondertussen 14 jaar bij ziggo en heb dit nog nooit mee gemaakt maar goed ik ga af wachten nu 🙂
Marcus
Goedemiddag @Marcuss ,
Ik ben benieuwd of je inmiddels verder bent gekomen met afdeling abuse? Zo niet, dan kijk ik graag voor je wat ik kan betekenen. Wil je dan je adresgegevens aanvullen in je profiel? Klik hier om naar je profiel te gaan. Deze gegevens zijn alleen voor Moderators zichtbaar.
Nee ben niet verder gekomen met abuse ze hebben me gebeld maar dat was het dan ook verder beetje jammer maar het is wat het is.
Enige wat ze zijden we begrijpen u wel
doe er dan wat aan ziggo ja we weten het niet
Jammer dat je geen duidelijkheid hebt gekregen van mijn collega's. De blokkade die telkens terugkomt, kan verschillende oorzaken hebben. Wat wij weten hierover heb ik in een ander topic gemeld.
Wat goed is om zelf uit te sluiten, is om al je apparaten waar je (ooit) bent ingelogd met Ziggo-mail langs te gaan. Als bijvoorbeeld de mail op één van die apparaten nog (onbewust) verkeerd is ingesteld in een mail-app die je bijvoorbeeld niet meer gebruikt, en die telkens probeert om mail op te halen met foutieve of oude gegevens, dan zal de blokkade steeds terugkeren.
Jesse we zijn 14 dagen verder ongeveer en het is weer bal met geile klote ziggo heb net weer met de klantenservice gebeld en weer kunnen ze niks doen voor één medewerker hielp me prima hoor moet ik zeggen dat was ook de laatste van de 3 de 2 daarvoor hingen op dat ze het niet aan konden en het niet snapte nu moet ik weer 24 uur wachten om mail te kunnen openen via de computer via me foon gaat het prima nu.
@Marcuss schreef:Jesse we zijn 14 dagen verder ongeveer en het is weer bal met geile klote ziggo heb net weer met de klantenservice gebeld en weer kunnen ze niks doen voor één medewerker hielp me prima hoor moet ik zeggen dat was ook de laatste van de 3 de 2 daarvoor hingen op dat ze het niet aan konden en het niet snapte nu moet ik weer 24 uur wachten om mail te kunnen openen via de computer via me foon gaat het prima nu.
Moeilijk he normale toon praten
we zijn ondertussen 14 dagen verder en het weer raak met dat K*T ziggo.
als ze me dan bellen van abuse ja meneer we snappen u en we begrijpen het wel maar er word geen moer aan gedaan.
HET IS ECHT PRECIES IETS MEER ALS 2 WEKEN GOED GEGAAN WE HEBBEN NU WEER EEN IP BAN OP DE MAIL
ik ben er klaar mee en ben echt serieus aan denken naar een anderen provider te gaan ziggo doet niks en hebben alleen maar begrip voor de situatie meer niet 14 jaar ziggo gehad en laatste 5 maanden het is zwaar ...............
En dan nog in de media zeggen we vinden het raar dat we zoveel klanten kwijt raken.
en de prijzen maar omhoog gooien oplichters
Marcus
Niet lullig bedoeld, maar iets in je netwerk veroorzaakt dit, stap je over heb je straks precies hetzelfde probleem…
Ik heb dit een tijdje geleden ook bij een KPN klant meegemaakt. Dus ook ip blokkade
Probleem werd veroorzaakt door een pc die af en toe aanging.
Iets in me netwerk klopt niet zeg je vertel is wat heb alles goed na gekeken en gecontroleerd hoor beetje vreemd heb nooit problemen gehad hiermee echt nooit en laatste maanden is het gewoon bal met dat ziggo
Kijk dat zou een mogelijkheid kunnen wezen ja doe me laptop zo nu en dan even aan maar verder eigenlijk niks vreemds
We helpen je graag op dit forum met je e-mailprobleem. Echter doen we dat wel netjes @Marcuss , geen gevloek of Capslock gebruik. Je frustratie is prima begrijpelijk, echter we houden het vriendelijk en respectvol.
Mijn advies is om enige tijd je laptop niet te gebruiken, om na te gaan of de blokkade dan terugkomt.
Dennis
Ik heb heel veel respect voor mensen bij ziggo die hun werk doen maar dat er niks aan gedaan word aan sommige problemen dat steekt me en daar baal ik gewoon een keer van heb 14 jaar ongeveer nu internet van ziggo het is het laatste jaren echt maar dan echt slecht geworden gewoon en dan zal jij zeggen is niet waar nou ja dan hebben we een mening verschil en dat mag ook vind ik.
Jullie weten wel hoe snel jullie de klant moeten bellen over het verlengen van een contract en beloven dan beterschap maar er gebeurt helemaal niks en daarom zal ik me contract ook nooit verlengen tot ik zeker weet dat het allemaal goed werkt.
Met vriendelijke groet
Marcus
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.