Ik zou vandaag een monteur op bezoek krijgen. Ik ben zeker niet tevreden over de gang van zaken vandaag.
Monteur is niet langs geweest en heb daarnaast een e-mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat ik voorrijkosten moet betalen, omdat ik klaarblijkelijk niet mijn deur heb kunnen openen. Hier is niets van waar, omdat we vandaag niemand voor de deur hebben gehad en/of gezien. Niet aangeklopt en ook niet aangebeld.
Eenmaal contact te hebben opgenomen met de live chat van Ziggo gaf een medewerker aan dat de monteur 3x had aangebeld bij een voordeur met een bloempot en de letters HOME. Ook dit is niet onze beschrijving van de voordeur van onze huis. Ook gaf de monteur mij 3x telefonisch heeft geprobeerd te bereiken. En ook hier klopt niets van. Zelfs als ik anoniem gebeld zou worden dan zou ik dit zien en/of terug kunnen halen uit mijn lijstje met gemiste oproepen.
Telefonisch contact gehad met Ziggo. Mevrouw hield mij in de wacht voor 25 minuten en hing vervolgens op.
Met alle respect natuurlijk maar als ik contact opneem met Ziggo en mij vrijdag de 13e als argument wordt verteld dan kan ik niet zeggen dat ik tevreden kan zijn.
Wat willen we nu doen? Nog een monteur inplannen en hopen dat zij deze keer wel de voordeur kunnen vinden?
Hoe zit het met de afgelopen 2 maanden waarin ik niet eens fatsoenlijk van de diensten gebruik heb kunnen maken en waarom kan de monteur niet vooralsnog op hetzelfde dag langskomen aangezien mijn afspraak tussen 12 en 4 ingepland was en ik de e-mail met de voorrijkosten op 1 uur kreeg. Laat de monteur maar overuren draaien zou ik zeggen. De monteur kon niet alleen de voordeur vinden maar liegt ook nog is over het feit dat hij gebeld zou hebben.