1
Vraag
2
Reageer en help mee
KEELSTAN

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Binnenkomende email zie in binnenkomen in Microsoft Outlook maar verdwijnt ook gelijk

Ik ontvangen van enkele partijen een e-mailbericht. Die zie ik binnenkomen zodra in Microsoft Outlook heb gestart, maar deze berichten verdwijnen som ook weer direct en die zijn niet meer te vinden. Zelfs niet in de web toepassing van Ziggo. Herkent iemand dit probleem? En wat kan ik hieraan doen? 

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61537Posts
  • 4194Oplossingen
  • 15663Likes

Als mails direct verdwijnen zijn er 2 mogelijke oorzaken, of er is nog een ander apparaat wat de mail binnenhaalt, of er is een hacker in je mail die de mail direct verwijderd of zelf binnenhaalt.

Geen ander apparaat in gebruik die ook je mail binnenhaalt?

Wijzig in ieder geval je Mijn Ziggo wachtwoord als eerste en log uit, log dan weer in en wijzig je mailadres wachtwoord in Mijn Ziggo onder Producten => Internet onder E-mailadressen.

KEELSTAN
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beide opties reeds eerder gecheckt en uitgevoerd, maar probleem blijft bestaan. Ik ontvang doorgaans op de juiste manier de mails, maar bij een enkele afzender ontstaat het bovenbeschreven probleem. Zie de mail binnenkomen, maar voor ik deze kan lezen is met een split second de mail weer weg en niet te traceren.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61537Posts
  • 4194Oplossingen
  • 15663Likes

Staat de mail in de spam map die je vie de webmail kunt zien? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

Of heb je een regel in Outlook staan om mail te verplaatsen?

Karel.
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 61Oplossingen
  • 360Likes

@KEELSTAN 

Mogelijk is Prioriteit op de Postvak IN ingeschakeld.

Je kan dit uitschakelen volgens instructies van Microsoft uitgelegd op de volgende pagina https://support.microsoft.com/nl-nl/office/postvak-in-met-prioriteit-uitschakelen-f714d94d-9e63-4217...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic