Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
25-12-2021
Hallo
heb al weken problemen met mailen
instellingen van ziggo kloppen
monteur is geweest op 20-12-2021 alles getest en alles functioneert als ik me zelf maildie komt ook aan dan kloppen mijn mail settings en server.
ofwel aan ziggo kant werkt het gewoon. Werd mij verteld in de chat met ziggo
Het beste was
om dit te plaatsen op de ziggo community kan met spamfilters te maken hebben tussen beide
dat werd mij verteld
ik zie vaak een bericht binnenkomen en dan is hij ook meteen weg maar niet in postvak in of spam
Veel mail wordt gefilterd of tegengehouden voor mijn gevoel
Volgens degene in de chat is dit
heel technisch, en kan met DMARC te maken hebben,
hiervoor zou ik reageren in die topics. kan zijn dat ik hier ook last van heb
gaat om volgende e-mail adres
**E-mailadressen verwijderd door moderator wegens privacy - let op dit is een openbaar forum**
Zou hier nu eindelijk eens nagekeken kunnen worden hier kom ik zelf niet meer uit !!!!!!
met vriendelijke groet
monique Huls
Hi @Monique 71
Wat lastig dat mails al een aantal weken uit het niets verdwijnen.
Het is natuurlijk top dat je alles door een monteur hebt laten controleren. Zo weet je zeker dat alles goed ingesteld staat.
Het feit dat je deze mails wel binnen ziet komen en dat het probleem je vaak overkomt is voor mij eigenlijk het teken dat dit niet met DMARC te maken heeft. Het lijkt er eerder op dat er ergens nog een computer, telefoon of tablet ingesteld staat op POP3 instellingen. Deze trekt de berichten van de server waardoor jij deze niet meer in je Postvak In ziet.
Ik wil je eigenlijk vragen om al jouw apparaten te controleren of dit ergens nog zo ingesteld staat. Op het apparaat waarop dit zo ingesteld staat, zal je de verdwenen mails vinden. Wellicht een oude computer, telefoon of tablet weggegeven aan iemand?
Een andere optie is om je wachtwoord van het emailadres aan te passen in Mijn Ziggo. Je krijgt de verloren mails dan niet terug, maar het probleem moet dan wel verholpen zijn.
Hi @Monique 71
Wat lastig dat mails al een aantal weken uit het niets verdwijnen.
Het is natuurlijk top dat je alles door een monteur hebt laten controleren. Zo weet je zeker dat alles goed ingesteld staat.
Het feit dat je deze mails wel binnen ziet komen en dat het probleem je vaak overkomt is voor mij eigenlijk het teken dat dit niet met DMARC te maken heeft. Het lijkt er eerder op dat er ergens nog een computer, telefoon of tablet ingesteld staat op POP3 instellingen. Deze trekt de berichten van de server waardoor jij deze niet meer in je Postvak In ziet.
Ik wil je eigenlijk vragen om al jouw apparaten te controleren of dit ergens nog zo ingesteld staat. Op het apparaat waarop dit zo ingesteld staat, zal je de verdwenen mails vinden. Wellicht een oude computer, telefoon of tablet weggegeven aan iemand?
Een andere optie is om je wachtwoord van het emailadres aan te passen in Mijn Ziggo. Je krijgt de verloren mails dan niet terug, maar het probleem moet dan wel verholpen zijn.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...