25-12-2021
Hallo
heb al weken problemen met mailen
instellingen van ziggo kloppen
monteur is geweest op 20-12-2021 alles getest en alles functioneert als ik me zelf maildie komt ook aan dan kloppen mijn mail settings en server.
ofwel aan ziggo kant werkt het gewoon. Werd mij verteld in de chat met ziggo
Het beste was
om dit te plaatsen op de ziggo community kan met spamfilters te maken hebben tussen beide
dat werd mij verteld
ik zie vaak een bericht binnenkomen en dan is hij ook meteen weg maar niet in postvak in of spam
Veel mail wordt gefilterd of tegengehouden voor mijn gevoel
Volgens degene in de chat is dit
heel technisch, en kan met DMARC te maken hebben,
hiervoor zou ik reageren in die topics. kan zijn dat ik hier ook last van heb
gaat om volgende e-mail adres
**E-mailadressen verwijderd door moderator wegens privacy - let op dit is een openbaar forum**
Zou hier nu eindelijk eens nagekeken kunnen worden hier kom ik zelf niet meer uit !!!!!!
met vriendelijke groet
monique Huls