1
Vraag
2
Reageer en help mee
Monique 71

Level 2
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Binnenkomende E-mails worden tegengehouden

25-12-2021

 

Hallo  

heb al weken problemen met mailen

instellingen van ziggo kloppen 

monteur is geweest op 20-12-2021 alles getest  en alles functioneert als ik me zelf maildie komt ook  aan dan kloppen mijn mail settings en server.
ofwel aan ziggo kant werkt het gewoon. Werd mij verteld in de chat met ziggo  

Het beste was

om dit te plaatsen op de ziggo community kan met spamfilters te maken hebben tussen beide 

dat werd mij verteld

ik zie vaak een bericht binnenkomen en dan is hij ook meteen weg maar niet in postvak in of spam

Veel mail wordt gefilterd of tegengehouden voor mijn gevoel

Volgens degene in de chat is dit 

heel technisch, en kan met DMARC te maken hebben,

hiervoor zou ik reageren in die topics. kan zijn dat ik hier ook last van heb

 

gaat om volgende e-mail adres

**E-mailadressen verwijderd door moderator wegens privacy - let op dit is een openbaar forum**

 

Zou hier nu eindelijk eens nagekeken kunnen worden  hier kom ik zelf niet meer uit !!!!!!

met vriendelijke groet 

monique Huls

 

Uitgelicht
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Reacties
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Monique 71

Wat lastig dat mails al een aantal weken uit het niets verdwijnen. 

Het is natuurlijk top dat je alles door een monteur hebt laten controleren. Zo weet je zeker dat alles goed ingesteld staat. 

Het feit dat je deze mails wel binnen ziet komen en dat het probleem je vaak overkomt is voor mij eigenlijk het teken dat dit niet met DMARC te maken heeft. Het lijkt er eerder op dat er ergens nog een computer, telefoon of tablet ingesteld staat op POP3 instellingen. Deze trekt de berichten van de server waardoor jij deze niet meer in je Postvak In ziet.

Ik wil je eigenlijk vragen om al jouw apparaten te controleren of dit ergens nog zo ingesteld staat. Op het apparaat waarop dit zo ingesteld staat, zal je de verdwenen mails vinden. Wellicht een oude computer, telefoon of tablet weggegeven aan iemand?

Een andere optie is om je wachtwoord van het emailadres aan te passen in Mijn Ziggo. Je krijgt de verloren mails dan niet terug, maar het probleem moet dan wel verholpen zijn.

1 Reactie 1
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Monique 71

Wat lastig dat mails al een aantal weken uit het niets verdwijnen. 

Het is natuurlijk top dat je alles door een monteur hebt laten controleren. Zo weet je zeker dat alles goed ingesteld staat. 

Het feit dat je deze mails wel binnen ziet komen en dat het probleem je vaak overkomt is voor mij eigenlijk het teken dat dit niet met DMARC te maken heeft. Het lijkt er eerder op dat er ergens nog een computer, telefoon of tablet ingesteld staat op POP3 instellingen. Deze trekt de berichten van de server waardoor jij deze niet meer in je Postvak In ziet.

Ik wil je eigenlijk vragen om al jouw apparaten te controleren of dit ergens nog zo ingesteld staat. Op het apparaat waarop dit zo ingesteld staat, zal je de verdwenen mails vinden. Wellicht een oude computer, telefoon of tablet weggegeven aan iemand?

Een andere optie is om je wachtwoord van het emailadres aan te passen in Mijn Ziggo. Je krijgt de verloren mails dan niet terug, maar het probleem moet dan wel verholpen zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic