1
Vraag
2
Reacties
Inge1956

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bijna elke week internetproblemen. Is dit normaal voor Ziggo?

Sinds eind januari heb ik minstens 7 keer problemen gehad met internet. Ik ben dan anderhalf uur bezig met de stekker uit het stopcontact, er weer in. Laptop opnieuw opstarten. Ik word er zo moe van. Tot nu toe vind ik Ziggo bagger. Over 10 maanden een nieuwe provider zoeken. Nou ja, nog "maar" 10 maanden ergernis.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24486Posts
  • 1683Oplossingen
  • 12051Likes

Tele2 maakt gebruik van een compleet andere infrastructuur/techniek dan Ziggo en kun je niet vergelijken met elkaar.

De gegevens en foto('s) waar ik naar vroeg tonen vaak de oorzaak van instabiliteit van de internetverbinding.

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24486Posts
  • 1683Oplossingen
  • 12051Likes

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream/historie-gegevens van het modem willen plaatsen (instructies)?

Inge1956
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie! Maar geen flauw idee waar je het over hebt. Bij mij moet ik mijn laptop aanzetten en alles het doen. Voor mijn verhuizing had ik Tele2 en dat werkte uitstekend. Maar nu woon ik in Maarssen en dan had ik moeten overstappen naar T-Mobile, dat is zo mogelijk nog slechter dan Ziggo.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24486Posts
  • 1683Oplossingen
  • 12051Likes

Tele2 maakt gebruik van een compleet andere infrastructuur/techniek dan Ziggo en kun je niet vergelijken met elkaar.

De gegevens en foto('s) waar ik naar vroeg tonen vaak de oorzaak van instabiliteit van de internetverbinding.

Inge1956
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor al je moeite!

Dan heb ik nog 10 maanden om een provider te zoeken die de infrastructuur/techniek als Tele2 heeft.

Cool1946

Level 11
  • 575Posts
  • 15Oplossingen
  • 266Likes
Steefb

Level 19
  • 14874Posts
  • 2851Oplossingen
  • 6529Likes

Dus je gaat nog 10 maanden zitten k*tten ipv. een oplossing zoeken.

Alle kans dat het simpel is, of gratis door een ziggo monteur is op te lossen.

Maar dan zijn de vragen van @tobiastheebe essentieel. 

RoWi.

Level 20
  • 17417Posts
  • 739Oplossingen
  • 5787Likes

Telenet, maakt gebruik van de T-Mobile netwerken en beiden maken in sommige plaatsen gebruik van het KPN Netwerk wat dat betreft kan op internet gebied Telenet nauwelijks beter zijn dan T-Mobile. Wat wel zo is als je van glasvezel naar DSL zou terugvallen dat de vorige provider beter was. Met een slechte dsl verbinding wint de Kabel, dan moet wel de binnenshuis installatie deugdelijk zijn. Telenet is een merk van T-Mobile dit terzijde.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic