1
Vraag
2
Reacties
Chris 1952
Expert
Expert
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes

Bijlagen in Ziggo Webmail niet niet zichtbaar in windows 10 mail app

Ik kan geen bijlagen zien in windows 10 mail app, ofschoon ze op ziggo webmail zichtbaar zijn.
Ik weet ook niet of dit een windows 10 of een ziggo probleem is
Iemand enig idee waaraan dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen ?

dank je wel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Je zou nog kunnen kijken bij:

Instellingen --> Leesvenster --> Externe inhoud --> Account selecteren --> Toepassen op alle accounts --> automatisch externe afbeeldingen downloaden op aan zetten

nog een tip:

heb je een ad-blocker geinstalleerd dan deze even uit zetten

Bekijk in context

13 Reacties 13
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19320Posts
  • 886Oplossingen
  • 5519Likes
In de windows 10 Mail app bij opstellen van een nieuwe mail, staat de paperclip bij de optie Invoegen links in het lijstje
Chris 1952
Expert topicstarter
Expert
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes
Sorry ben misschien te kort van stof geweest bij het stellen van de vraag, het betreft hier ontvangen mails
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19320Posts
  • 886Oplossingen
  • 5519Likes
In de app van Ziggo Mail app vind je de bijlage in de optie bijlage zie de foto.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19320Posts
  • 886Oplossingen
  • 5519Likes
Chris 1952 wrote:
Sorry ben misschien te kort van stof geweest bij het stellen van de vraag, het betreft hier ontvangen mails

De ontvangen mail, staat er geen paperclipje onder Links in de taakbalk van de email
Verwijderd account
Niet van toepassing
Staan bij de instellingen --> berichtenlijst alle keuzevakjes wel op 'Aan' ?
Chris 1952
Expert topicstarter
Expert
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes
Hallo Mguzz

ze staan allemaal aan ?
Chris 1952
Expert topicstarter
Expert
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes
er staat geen paperclipje bij ??
Verwijderd account
Niet van toepassing
Je zou nog kunnen kijken bij:

Instellingen --> Leesvenster --> Externe inhoud --> Account selecteren --> Toepassen op alle accounts --> automatisch externe afbeeldingen downloaden op aan zetten

nog een tip:

heb je een ad-blocker geinstalleerd dan deze even uit zetten
Chris 1952
Expert topicstarter
Expert
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes
Kan via Instellingen ( rechts boven de streepjes ) leesvenster niet vinden ?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Staat linksonder bij het radertje
Chris 1952
Expert topicstarter
Expert
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes
Heb aut. downloaden aangezet, kijken of dit iets brengt
Dank je wel voor ondersteuning

Chris
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 519Likes
Hoi Chris 1952, heb je nog een update voor ons?
Chris 1952
Expert topicstarter
Expert
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes
Hi Michael,

geen update beschikbaar, dus mogelijk opgelost
zal dit ook zo instellen en meld me wel opnieuw indien nodig


groet


chris
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic