1
Vraag
2
Reacties
chgi147

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij installatie van pod krijg ik de foutmelding “is al geïnstalleerd” en “is reeds toegevoegd aan a

Zijn smart wifi pods (huur) gekoppeld aan de router van de contract eigenaar? Ik heb ze besteld op het contract van een familielid en wilde ze eerst bij mij thuis uitproberen/testen op mijn eigen ziggo router, zodat het straks bij mijn familielid vlotjes verloopt. Maar bij het koppelen krijg ik de melding “Deze SmartWifi pod is al geïnstalleerd” en “U kunt deze pod niet gebruiken omdat deze is toegewezen aan een andere gebruiker”. Komt dat omdat de pods al zijn "geconfigureerd" op de router van het familielid? Dan is de melding ook logisch, maar wil het even zeker weten, zodat ik straks geen gedoe heb bij installatie bij familielid.

 

Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar deze is inmiddels gearchiveerd. In mijn profiel heb ik inmiddels het adres en de serienummers van de pods genoteerd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@chgi147 Zijn smart wifi pods (huur) gekoppeld aan de router van de contract eigenaar?

 

Jawel en aan de facturering van de contract eigenaar en die pods worden niet overgezet naar een andere klant van Ziggo.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@chgi147 ik denk dat het wel klopt dat SmartWifi Pods die gehuurd worden door een abonnee ook aan deze abonnee ook worden toegewezen. Op deze manier weet Ziggo precies welke pods bij welke abonnee horen.
Even uitproberen via een ander Ziggo-account om te zien of het werkt gaat dus niet lukken.

chgi147
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@ErikP : ik heb de serienummers en adres in mijn profiel geplaatst. Hier had jij om gevraagd om dit issue op te kunnen lossen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@chgi147 Zijn smart wifi pods (huur) gekoppeld aan de router van de contract eigenaar?

 

Jawel en aan de facturering van de contract eigenaar en die pods worden niet overgezet naar een andere klant van Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic