1
Vraag
2
Reacties
Don Fonzarelli

Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Bij gebruik Microsoft Teams en Google Earth, valt WiFi verbinding weg hoofdstuk 2

Helaas, deel II van dit probleem.

Eergisteren was ik nog verheugd te melden dat alles als een zonnetje liep dankzij de monteur Mohamed, maar sinds gisteravond is het probleem weer terug. Wanneer ik vergader via Teams en naast het beeld, ook het geluid inschakel, stopt het WiFi signaal en start het modem opnieuw op.
Wanneer ik op mijn tablet de app Google Earth aanzet en ik van het ene adres naar het andere ga, stopt het WiFi signaal en start het modem opnieuw op.
Met andere woorden, hetzelfde probleem.
De monteur heeft een nieuw aansluitpunt geplaatst, een nieuwe splitter en het kabeltje naar het modem is vernieuwd. De kabel naar de TV is goed.  
Dus rara …….

44 Reacties 44
Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes
Mariska Ziggo wrote:

Hi @Don Fonzarelli

Wat fijn dat de monteur - uiteindelijk - nadat je contact had opgenomen, je snel terug heeft gebeld! Sorry dat dit niet in 1 keer goed is gelopen. Ik zie dat het ticket is gesloten dus ik ben benieuwd hoe jouw ervaring nu is. We horen het graag. 

@Mariska Ziggo wat bedoel met 'dat het ticket gesloten is'?

Ik ben vanmorgen(maandag) door een andere monteur gebeld die mij wist te vertellen dat e.e.a. nog in onderzoek is. Er is afgelopen zaterdag, dag 3, ook heel veel getest en onderzocht, waarin ik ook weer een zeer actieve rol in heb gespeeld. Door allerlei zaken middels 'trial and error' af te vinken, is er uiteindelijk wederom een ander modem geplaatst welke tot op heden standhoudt. M.a.w. de klacht is verholpen tot nu toe. Maar de monteurs, Ziggo en ikzelf zijn natuurlijk erg nieuwsgierig wat de oorzaak is.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Don Fonzarelli,

Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Fijn dat alles inmiddels naar wens werkt. Ik zie dat er na het monteursbezoek een storingsticket is aangemaakt richting de netwerkafdeling.
Naar aanleiding van het aangemaakte ticket is het probleem aan netwerkkant verholpen. Ik vertrouw erop dat het nu definitief is opgelost. Voor de periode waarin je storing hebt gehad op
onze diensten heb ik ook gelijk een vergoeding aangevraagd. Je zal op een van de volgende facturen een verrekening terugzien. 

Alvast hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig & storingsvrij 2021 gewenst!

Groeten,

Paul 

Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag @Don Fonzarelli,

Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Fijn dat alles inmiddels naar wens werkt. Ik zie dat er na het monteursbezoek een storingsticket is aangemaakt richting de netwerkafdeling.
Naar aanleiding van het aangemaakte ticket is het probleem aan netwerkkant verholpen. Ik vertrouw erop dat het nu definitief is opgelost. Voor de periode waarin je storing hebt gehad op
onze diensten heb ik ook gelijk een vergoeding aangevraagd. Je zal op een van de volgende facturen een verrekening terugzien. 

Alvast hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig & storingsvrij 2021 gewenst!

Groeten,

Paul 

@Paul Ziggo voor alsnog werkt het naar behoren en ik ga er vanuit dat dit zo blijft. Mijn complimenten aan monteurs Mohamed en André, 2 medewerkers waar je wat aan hebt en die pure reclame zijn voor Ziggo.

Wat betreft de vergoeding: de periode waarin ik storing heb gehad loopt in de jaren, dus ik ben nieuwsgierig. Het begon mij door het uitvallen tijdens de door Covid vergaderingen van mijn wetk serieus op te vallen en te irriteren. Vanaf dat moment ben ik via communities aan de bel gaan trekken. Dus nogmaals: ik ben nieuwsgierig.

 

Groet,

Fons

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Hallo @Don Fonzarelli,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over monteur Mohammed & André! Ik heb deze positieve terugkoppeling aan hun doorgegeven. 
Wat betreft de vergoeding kan en mag ik vergoeden vanaf het moment dat je de storing bij ons kenbaar hebt gemaakt tot en met het moment dat is opgelost. 
Hierbij heb ik de eerste melding vanuit jou aangehouden, wat volgens onze registratie 30 november 2020 is, tot en met 23 december 2020
Op basis van de garantieregeling in onze voorwaarden kom ik dan uit op een vergoeding van € 51,96. Het is altijd belangrijk om kenbaar te maken dat je last hebt van storing op 1 of meerdere van onze diensten.
Mocht je hierover nog vragen hebben, laat het mij dan weten. 

Groeten,

Paul 

Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

@Paul Ziggo ik heb dat meermalen telefonisch kenbaar gemaakt door de jaren heen, maar goed, het is wat het is.

Meer van die medewerkers als Mo en Dré erbij en dan lopen dat soort zaken ook beter.

 

Gr Fons

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic