Beste Helden van het Ziggo Forum,
Ik heb hierover al contact gehad met de klantenservice van Ziggo, en heb zelf ook een tijd voor Ziggo Tech gewerkt en ik heb een vrij uniek probleem (waarbij ik hoop dat jullie kunnen helpen in de tussentijd voordat dat de monteur langskomt...)
Ik heb mijn verhuizing doorgegeven, mijn werkende connectbox meegenomen en hier correct aangesloten. Bij het opstarten Gaan de Wifi en up/downstream pijltjes knipperen, vervolgens vol groen en daarna uit. Goed dus
De status ledbalk gaat ook naar wit, zoals het hoort
Echter: De telefoon-led gaat rood knipperen, terwijl ik geen telefonie in mijn abonnement heb.
Ik heb dus ook geen internet.
So far geprobeerd:
- Fabrieksreset op het modem
- Splitter en RF kabel naar het modem getest met die van de buren: zelfde problemen op mijn modem en kabels doet het goed bij die van de buren
- anderhalf uur gewacht om te kijken of het doorloopt
- de connecties nagelopen met iemand van Ziggo Tech: zag geen bijzonderheden
- Medewerker kon ook niet inloggen op mijn modem omdat die offline lijkt te zijn
- De probleemoplosser op de pagina van de connectbox geeft aan dat ik wel verbonden ben met het internet. Al mijn apparaten geven echter aan dat het niet zo is.
- Verhuizing lijkt goed doorgelopen te zijn aan de Ziggo kant, aldus de medewerker
Iemand eerder zoiets meegemaakt?