1
Vraag
2
Reageer en help mee
Wdenhoudijker

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevestigings-mail Safe Online komt niet aan

Bij sommige e-mailadressen komt de bevestigings e-mail niet aan en kan ik dus resultaten c.q. waarschuwingen die er zijn niet bekijken.

6 Reacties 6
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 371Posts
  • 23Oplossingen
  • 157Likes

Hi @Wdenhoudijker, allereerst welkom op de Ziggo community! 

Ik begrijp dat je problemen ervaart met het versturen van emails? Hoe bedoel je dit precies? Vanaf een Ziggo email adres komen ze niet aan? Of juist naar Ziggo email adressen? Welke meldingen krijg je dan terug? 

Wdenhoudijker
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In Ziggo Safe Online kun je e-mail adressen laten controleren met Id-controle. Om de details van de resultaten te kunnen bekijken stuurt het systeem naar het gevraagde e-mailadres een bevestigings-mail. Bij een aantal van mijn e-mailadressen ging dat goed maar bij een paar andere niet. Die mail komt niet aan en kan ik dus ook niet bevestigen. Maar juist bij de e-mailadressen zie ik problemen maar details kan ik dus niet zien omdat ik het adres niet kan bevestigen.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 371Posts
  • 23Oplossingen
  • 157Likes

Ik begrijp dat het hier gaat om je eigen email adressen die je hier invoert @Wdenhoudijker

Wdenhoudijker
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja... de emails naar de domeinen den-houdijker.nl en annekeswanink.nl komen daar niet aan.

Terwijl bijv. naar zerotoo.nl wel aankomt....

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 642Posts
  • 58Oplossingen
  • 271Likes

Helemaal helder @Wdenhoudijker! Kan je het volgende nog voor mij nagaan?
1) Staat de mail niet in de spamfolder?
2) De mailserver van de eigen host ook via een webmail(browser) pagina te bereiken is, en of daar de mail toevallig wel in staat? 
3) Wordt er ook een foutmelding gegeven in Safe Online dat de mail niet verstuurd kan worden. Of gaat daar alles goed door en gaat het puur 100% om het bericht welke uiteindelijk niet aankomt. 

Wdenhoudijker
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1) Nee

2) Ja / Nee

3) Geen foutmelding en puur 100% om het bericht welke uiteindelijk niet aankomt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic