1
Vraag
2
Reacties
Astimo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beveilingscamera's verbinden met Arris Connectbox

Nu had ik 2 camera´s, een Sinji en een C704IP.2 SMARTWARES. nadat ik de connectbox van Ziggo heb gekregen werken zij niet meer. Daarop, ten einde raad, een nieuwe gekocht: foscam R2.
Maar helaas, ook deze krijg ik niet aan de praat. Alle tips&tricks en forumvragen gelezen, maar helaas. Dus daarom: HELP

De foscam eerst bedraad aangesloten. De QR-herkenningsacties werken perfect, dus alles lijkt goed te gaan. Tot de app aangeeft geen verbinding te kunnen krijgen.
Vervolgens de foscam draadloos aangesloten. Wederom lijkt alles perfect te gaan, maar de app kan geen contact met de camera krijgen.

Het IP-adres staat al als een geforwarde poort. Er zit geen webservertje achter het IP-adres.

Geen van de forumvragen heeft een sluitende oplossing geboden (althans, heb ik niet gevonden) dus wie kan mij verder helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi Astimo. Groot gelijk dat je hierbij hulp zoekt op de Ziggo Community, welkom!

Met dit soort vraagstukken helpen we je via deze weg graag! Er is ontzettend veel kennis aanwezig hier. En samen weten we altijd meer! Je bent al goed aan de slag gegaan en iets zorgt ervoor dat jouw verschillende type camera's niet willen verbinden met het jouw netwerk van de Arris Connectbox. Wat mij opvalt is dat het modem al langere tijd online is. Ik raad je aan om het modem eerst eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en om het dan in zijn geheel stap voor stap opnieuw in te stellen. Het modem kun je terugzetten naar de fabrieksinstellingen door het resetknopje op de achterzijde van je modem 30 seconden ingedrukt te houden met een paperclip of ander puntig voorwerp. Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt om met jouw camera's verbinding te krijgen (zowel bekabeld als draadloos). Zo niet, dan ben ik ook nieuwsgierig of je nu een andere foutmelding krijgt te zien.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi Astimo. Groot gelijk dat je hierbij hulp zoekt op de Ziggo Community, welkom!

Met dit soort vraagstukken helpen we je via deze weg graag! Er is ontzettend veel kennis aanwezig hier. En samen weten we altijd meer! Je bent al goed aan de slag gegaan en iets zorgt ervoor dat jouw verschillende type camera's niet willen verbinden met het jouw netwerk van de Arris Connectbox. Wat mij opvalt is dat het modem al langere tijd online is. Ik raad je aan om het modem eerst eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en om het dan in zijn geheel stap voor stap opnieuw in te stellen. Het modem kun je terugzetten naar de fabrieksinstellingen door het resetknopje op de achterzijde van je modem 30 seconden ingedrukt te houden met een paperclip of ander puntig voorwerp. Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt om met jouw camera's verbinding te krijgen (zowel bekabeld als draadloos). Zo niet, dan ben ik ook nieuwsgierig of je nu een andere foutmelding krijgt te zien.
Astimo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ha Cecilia,

Dank je voor je reactie, zodra ik dat geprobeerd heb laat ik het resultaat weten!
Astimo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ha Cecilia,

Zojuist het modem een reset gegeven en vervolgens werkte de foscam direct. Zal nu langzaam de andere camera's proberen, maar hier ben ik al blij mee 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic