Hoi
RiaB870 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Laten we eerst eens beginnen met de vraag, wat voor een cam systeem heb je? Dan bedoel ik de naam en type van het systeem. Want Smart Home Beveiligingssysteem is zo algemeen op google en gebruiken volgens mij welke IP cam's die ze willen verkopen in hun verkoop praatje.
Dus belangrijk, wat is de naam van de cam en de type ervan. Daarnaast de vraag, heb. je het bij je buurman geprobeerd of een ander familie lid? Ben je daar geweest om eens te vragen of je daar deze kan installeren? (gaat het om deze cam? https://www.smarthomebeveiliging.nl/wp-content/uploads/2018/08/Handleiding-Smart-Home-Beveiliging-alle-producten-Website-.pdf)
Nu nog een paar vragen:
Goed de instructies gelezen?
Staat je modem op IPv4? (te controleren door te gaan naar: http://mijnip6.nl)
zie je een nummer bij IPv6 dan moet je even contact opnemen met de
klantenservice van Ziggo en vragen of ze je modem naar IPv4 willen omzetten. Staat er een nummer bij IPv4 dan staat deze goed!
Gebruik je wel 2,4Ghz ipv 5Ghz? Vaak kunnen dat soort dingen alleen maar op 2,5Ghz en gebruik geen gekke tekens in je wachtwoord. Daar zijn Cam's ook nooit zo blij mee (tenminste, niet allemaal).
En heb je je modem al eens helemaal een reset gegeven?