Vraag
Reacties
Oplossing
robert6
Level 2

Beveiliging bij bankieren - F-Secure

Hallo. Ik heb F-Secure beveiliging , maar als ik bankier, wordt dit niet extra beveiligd. (groen kader om scherm komt niet meer.) Ook staan er geen groene vinkjes meer op de webpagina`s. Al van alles geprobeerd. Opnieuw installeren enz. Iemand een idee? Groet, Robert6

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ziggo Safe Online heeft een nieuw jasje gekregen, als je bij instellingen kijkt en dan bij uitgezonderde website's zou je hier Safe bankieren kunnen neerzetten.

 

Je zou ook de laatste update's even kunnen kijken of die er zijn, anders met de De Ziggo Safe Online verwijdertool gebruiken 

 

Of F-Secure Tool pagina hier kan je ook de installatie weer mee doen.

 

Als je hem hebt verwijderd, kan je beste naar www.ziggo.nl gaan dan inloggen op mijn Ziggo en vervolgens kies Producten en dan tabblad Internet.

Scroll naar beneden en kies beveiliging instellen, de rest doet Safe Online vanzelf, als de Oranje pagina met Licentie's voorbij komt, verwijder dan oude licentie's zo houd je weer over voor volgend apparaat.

Bekijk in context

0 Kudos
robert6
Level 2
Topicstarter

Hallo Steefb. Als ik C Cleaner Piriform Geinstalleerd heb , Dan heb ik het probleem met bankieren! Dus deze Cleaner maar verwijderd. Robert6

Bekijk in context

0 Kudos
11 Reacties 11
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ziggo Safe Online heeft een nieuw jasje gekregen, als je bij instellingen kijkt en dan bij uitgezonderde website's zou je hier Safe bankieren kunnen neerzetten.

 

Je zou ook de laatste update's even kunnen kijken of die er zijn, anders met de De Ziggo Safe Online verwijdertool gebruiken 

 

Of F-Secure Tool pagina hier kan je ook de installatie weer mee doen.

 

Als je hem hebt verwijderd, kan je beste naar www.ziggo.nl gaan dan inloggen op mijn Ziggo en vervolgens kies Producten en dan tabblad Internet.

Scroll naar beneden en kies beveiliging instellen, de rest doet Safe Online vanzelf, als de Oranje pagina met Licentie's voorbij komt, verwijder dan oude licentie's zo houd je weer over voor volgend apparaat.

0 Kudos
robert6
Level 2
Topicstarter

Halo Dave. Alles verwijderd ,en opnieuw geinstalleerd. De eerste keer deed hij het. Verder niet meer (helaas). Als ik op de extentie details aanklik, en dan toegang url`s aan zet, dan doet hij het ook 1 keer. Verder niet meer. Groet, Robert6

0 Kudos
robert6
Level 2
Topicstarter

Halo Dave. alles doet het weer. Ik ben overgestapt naar EDGE. Groet,en bedankt Robert6

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@robert6  sorry voor de wat late reactie, gister beetje heftige dag, maar denk dat er in Chrome weer iets niet lekker loopt, ik gebruik zelf Macbook Air en de Windows11 Laptop van mijn partner gebruikt geen Safe Online mee wegens probleem, die gebruikt Panda Free Antivirus en Windows Firewall. Maar blij dat Edge wel doet zoals ie het moet doen, dan is evengoed probleem opgelost.

 

Mocht er in de toekomst iets zijn dan zien we je bericht in een topic, deze wordt dankzij de oplossing vanzelf gesloten na een paar weken. Dan kan je altijd een nieuwe aanmaken.

0 Kudos
Leontb
Level 2

Mij valt het ook al enige tijd op, zowel in Firefox als in Edge (nieuwste versies). Er is dus niets opgelost. Graag een spoedige reactie van de techneuten van Ziggo.

0 Kudos
Steefb
Level 20

Net even geprobeerd en die groene rand komt gewoon netjes tevoorschijn.

@Leontb 

Staat bij instellingen > extensies > safe online (F-secure) aan?

 

Ps. Techneuten van Ziggo doen hier niet zoveel mee. Ziggo safe on line is F-secure in een jasje.

 

robert6
Level 2
Topicstarter

Hallo Steefb. Als ik C Cleaner Piriform Geinstalleerd heb , Dan heb ik het probleem met bankieren! Dus deze Cleaner maar verwijderd. Robert6

0 Kudos
Leontb
Level 2

Hoi Steef,

 

waar kan ik die instellingen vinden? Ik zie die niet op mijn pc?

0 Kudos
Steefb
Level 20

Dit zijn de instellingen van Edge.

Paris52
Level 2

Is het bestandje nog te downloaden in mijnziggo, ik kan hem nergens meer vinden?

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Paris52 welkom! Goed dat je het even vraagt. Wil je het opnieuw, of op een nieuw apparaat, installeren?

Volg aub deze stappen, dan moet het te doen zijn! 

0 Kudos