1
Vraag
2
Reacties
Valdeguard

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling ideal geen bevestiging

Hallo,

 

gistermiddag heb ik een achterstand betaald via mijnziggo en de ideal link. Dit is afgeschreven, echter kreeg ik een foutmelding na de betaling en staat de achterstand nog te betalen.

 

dit is blijkbaar een bekend probleem, maar wij moeten thuiswerken dus ik zou erg graag aangesloten worden, uiteraard word ik met een kluitje het riet in gezonden bij de tel en chat helpdesk.

 

help!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Valdeguard

Ik snap dat je je verbinding nodig hebt, zeker met thuiswerken. Er is geen probleem bekend met betalingen of het verwijderen van blokkades. Zodra de betaling bij ons verwerkt is, wordt de blokkade voor je verwijderd. Ik kan dit niet versnellen voor je. 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Valdeguard

Ik snap dat je je verbinding nodig hebt, zeker met thuiswerken. Er is geen probleem bekend met betalingen of het verwijderen van blokkades. Zodra de betaling bij ons verwerkt is, wordt de blokkade voor je verwijderd. Ik kan dit niet versnellen voor je. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic