Bert0071

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalen voor smart wifi pods?

Waarom moet ik betalen voor de smart Wifi pads , ik heb alleen maar gevraagd voor een werkende wifi verbinding. de monteur heeft niet gesproken over extra abonnement kosten.

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is een onfortuinlijke nalatigheid dat niet op de huur of koop kosten is gewezen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Bert0071 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mogelijk morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Bert0071

 

Ik kan me voorstellen dat je verbaasd opkijkt wanneer je ineens een factuur krijgt voor de WifiPods.

Tijdens de monteursafspraak heeft hij vastgesteld dat het voor het bereik en stabiliteit van je wifi wenselijk is gebruik te maken van wifi versterkers.
Hiervoor zijn de nieuwste WifiPods voor je geplaatst en werkend opgeleverd. Wel had de monteur moeten vermelden dat je hiervoor €2,50 per maand betaald.
Mocht je toch beslissen hier geen gebruik van te willen maken, kunnen we deze uiteraard nog voor je opzeggen.
 

Uitgelicht topic