1
Vraag
2
Reacties
m_vankaathoven

Gedreven Raadgever
  • 46Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Bestelling volgen geeft foutmelding - Internal server error 500

Beste Lezer,

Als ik mijn bestelling wil volgen online, krijg ik al 3 dagen onderstaande melding,

 

Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan of moet doen.

 

Groetjes,

Mari.

De 500 Internal Server Error

Het is een hele mond vol. En dat voor een 'serverdingetje'.

Helaas is onze website op dit moment niet bereikbaar.

We werken hard aan een oplossing. Probeer het op een later moment nog eens.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5888Posts
  • 1475Oplossingen
  • 1982Likes

Hi @m_vankaathoven

Het was even een kleine zoektocht, omdat in je profiel nog je oude adres is opgenomen. De aanhouder wint altijd, dus ik ben direct achter de schermen gaan kijken. Op 14 juni is de aanpassing naar Internet Complete en TV Complete Next verwerkt. Je kon in dit geval de bestelling niet 'volgen', omdat er geen nieuwe apparatuur werd geleverd. Het betrof dus in dit geval echt een administratieve wijziging. Verdere vragen? Stel ze gerust 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
m_vankaathoven
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 46Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Hallo Ziggo Alex Community,

 

Ik kreeg een mail binnen met o.a. uw naam, dat u op een soortgelijke vraag als die van mij een antwoord heeft gegeven ??.

 

Helaas kan ik dit antwoord jammer genoeg niet vinden.

 

Met vriendelijke groet,

Mari. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5888Posts
  • 1475Oplossingen
  • 1982Likes

Hi @m_vankaathoven

Het was even een kleine zoektocht, omdat in je profiel nog je oude adres is opgenomen. De aanhouder wint altijd, dus ik ben direct achter de schermen gaan kijken. Op 14 juni is de aanpassing naar Internet Complete en TV Complete Next verwerkt. Je kon in dit geval de bestelling niet 'volgen', omdat er geen nieuwe apparatuur werd geleverd. Het betrof dus in dit geval echt een administratieve wijziging. Verdere vragen? Stel ze gerust 🙂

m_vankaathoven
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 46Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Hallo Cecilia (Ziggo)

 

Bedankt voor de uitleg.

 

Met vriendelijke groet,

Mari.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.