Als ik mijn bestelling wil volgen online, krijg ik al 3 dagen onderstaande melding,
Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan of moet doen.
Groetjes,
Mari.
Het is een hele mond vol. En dat voor een 'serverdingetje'.
Helaas is onze website op dit moment niet bereikbaar.
We werken hard aan een oplossing. Probeer het op een later moment nog eens.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @m_vankaathoven
Het was even een kleine zoektocht, omdat in je profiel nog je oude adres is opgenomen. De aanhouder wint altijd, dus ik ben direct achter de schermen gaan kijken. Op 14 juni is de aanpassing naar Internet Complete en TV Complete Next verwerkt. Je kon in dit geval de bestelling niet 'volgen', omdat er geen nieuwe apparatuur werd geleverd. Het betrof dus in dit geval echt een administratieve wijziging. Verdere vragen? Stel ze gerust 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo Ziggo Alex Community,
Ik kreeg een mail binnen met o.a. uw naam, dat u op een soortgelijke vraag als die van mij een antwoord heeft gegeven ??.
Helaas kan ik dit antwoord jammer genoeg niet vinden.
Met vriendelijke groet,
Mari.
Hi @m_vankaathoven
Het was even een kleine zoektocht, omdat in je profiel nog je oude adres is opgenomen. De aanhouder wint altijd, dus ik ben direct achter de schermen gaan kijken. Op 14 juni is de aanpassing naar Internet Complete en TV Complete Next verwerkt. Je kon in dit geval de bestelling niet 'volgen', omdat er geen nieuwe apparatuur werd geleverd. Het betrof dus in dit geval echt een administratieve wijziging. Verdere vragen? Stel ze gerust 🙂
Hallo Cecilia (Ziggo)
Bedankt voor de uitleg.
Met vriendelijke groet,
Mari.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.