1
Vraag
2
Reacties
eddysupriady

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling Smart Wifibooster set

Gisterenavond een set Smart Wifiboosters besteld. De bestelling zelf ging meer dan makkelijk maar ik heb helaas geen bevestigingsmail gekregen en ik kan nergens terugvinden dat ik überhaupt die bestelling heb gedaan. Moet ik het nu opnieuw bestellen of zit er misschien ergens een vertraging?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @eddysupriady 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Logisch dat je dit even wilt dubbelchecken! Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor zijn alle bestellingen vertraagd doorgelopen. Dit is dus ook de reden waarom je niet direct een bevestiging van de bestelling hebt ontvangen. Inmiddels zie ik dat de bevestiging van de bestelling gisteren (13 januari 2021) is verstuurd. En inmiddels heb je ook al 2 Track en Traces per e-mail ontvangen. Jouw nieuwe modem en de Smart Wifibooster set worden spoedig bezorgd door Post NL. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan het voor je nakijken

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @eddysupriady 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Logisch dat je dit even wilt dubbelchecken! Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor zijn alle bestellingen vertraagd doorgelopen. Dit is dus ook de reden waarom je niet direct een bevestiging van de bestelling hebt ontvangen. Inmiddels zie ik dat de bevestiging van de bestelling gisteren (13 januari 2021) is verstuurd. En inmiddels heb je ook al 2 Track en Traces per e-mail ontvangen. Jouw nieuwe modem en de Smart Wifibooster set worden spoedig bezorgd door Post NL. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic