1
Vraag
2
Reacties
Jos1409

Level 9
  • 356Posts
  • 4Oplossingen
  • 87Likes

Beschikbaarheid Giganet (Venlo)

Misschien kan iemand van Ziggo hier wat meer licht in het duister brengen: Sinds begin juni wordt met grote posters aangekondigd dat in Venlo Giganet beschikbaar is en wordt verwezen naar de website ziggo.nl/venlo. Daar is te lezen dat Ziggo Giganet nu ook in Venlo beschikbaar is en wordt tegelijkertijd gemeld dat een speciaal servicenummer tot 10 juli bereikbaar is. Ik begrijp dat je normaal gesproken enkele weken voordat Giganet beschikbaar komt bericht krijgt zodat je kunt bestellen. Dus dan maar eens via de mijn Ziggo chat gevraagd hoe het zit. Planning was dat 15 juli alles in orde zou zijn omdat er vertraging was opgetreden. Helaas tot op dit moment geen enkel teken dat Giganet voor mij beschikbaar is. Wel een bericht dat mijn Internet Max duurder wordt en het Giganet abo goedkoper. En de website ziggo.nl/venlo is nog steeds in de lucht met als datum voor het speciale servicenummer 10 juli. Verder totale stilte. Dus ja, ik wil graag over maar ??????? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos1409
Topicstarter
Level 9
  • 356Posts
  • 4Oplossingen
  • 87Likes

 @Jamyla  ik woon zo ongeveer in het hart van de gemeente, dus zeker niet in de omgeving. Maar goed, na controle lijkt het er op dat het inmiddels beschikbaar is. Heb alleen nul bericht van Ziggo gehad. Dus wat ik schreef over erbarmelijk slechte communicatie in dit traject lijkt aardig te kloppen

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens op onderstaande website of voor je adres al Giganet verkrijgbaar is voor je postcode en huisnummer?

 

Ik heb ook nooit een bericht van Ziggo gehad en zag toevallig dat het hier leverbaar was en heb het besteld en was over naar Gigabit.

 

Ziggo pakketten vergelijken - kies nu je pakket | Ziggo

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Jos1409

Ik snap dat je graag wat duidelijkheid wilt nadat je al een tijdje posters ziet in je omgeving. Daarom heb ik even navraag voor je gedaan. Zodra ik meer weet, laat ik het hier aan je weten. 

Jos1409
Topicstarter
Level 9
  • 356Posts
  • 4Oplossingen
  • 87Likes

Thanxx

Jos1409
Topicstarter
Level 9
  • 356Posts
  • 4Oplossingen
  • 87Likes

Het zijn niet alleen de posters @Rikst Deze website is al sinds begin juni de lucht: https://www.ziggo.nl/venlo. Bij wat daar staat lijkt me geen woord Spaans.. "In heel Venlo beschikbaar en een speciaal servicenummer tot 10 juli" Of ik heb het volkomen verkeerd begrepen of hier is sprake van wat vreemde informatie en communicatie... in ieder geval nada Giga op mijn adres.

Jos1409
Topicstarter
Level 9
  • 356Posts
  • 4Oplossingen
  • 87Likes

Hallo @Rikst heb je al wat meer duidelijkheid gekregen?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Helaas nog niet @Jos1409! We hebben wel een reminder gestuurd, als er nieuws is laten we het direct weten!

avop

Level 6
  • 81Posts
  • 3Oplossingen
  • 23Likes

Ook ik heb natuurlijk uit nieuwsgierigheid gekeken of,… en inderdaad ook op mijn adres geen beschikbaarheid van het giga netwerk.

Nu woon ik bijna aan de rand van de gemeente, maar goed als je schrijft nu in geheel Venlo giga netwerk beschikbaar dat moet je dat natuurlijk ook wel waar kunnen maken .

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

 

Goedemiddag @avop

 

Ik kan me je nieuwsgierigheid goed voorstellen.

In de meeste gevallen is eerst de stad zelf aan de beurt en volgt daarna de omliggende omgeving. Zodra jouw adres aan de beurt bent, houden we je hiervan op de hoogte.

Marc J

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

Ik kom uit de regio Venlo-noord en heb gewoon het giga abonnement nu.

dit heb ik donderdag 11 augustus aangevraagd en dinsdag 16 augustus geleverd gekregen (nieuw giga-modem).

 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Marc J Venlo-Noord is ook niet de rand van de gemeente. De noordelijke rand van de gemeente Venlo is Arcen. (als het aan de oos kant van de Maas is) 

Jos1409
Topicstarter
Level 9
  • 356Posts
  • 4Oplossingen
  • 87Likes

 @Jamyla  ik woon zo ongeveer in het hart van de gemeente, dus zeker niet in de omgeving. Maar goed, na controle lijkt het er op dat het inmiddels beschikbaar is. Heb alleen nul bericht van Ziggo gehad. Dus wat ik schreef over erbarmelijk slechte communicatie in dit traject lijkt aardig te kloppen

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Jos1409 Sorry voor de miscommunicatie! Fijn dat je gebruik kunt maken van ons Giganet 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic