De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Op mijn MacBook macOS Big Sur krijg ik bij het verplaatsen van mail in inbox naar een spambox (ongewenste email of ongewenste reclame) steeds de melding
Het IMAP-commando ''APPEND' (doel: Spam)' is mislukt met server fout: APPENDing to spam folder is forbidden
Maar toch wordt de mail wel in de spambox?
Waarom krijg ik die melding of liever wat kan ik doen om deze melding niet te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het een Ziggo e-mail is wordt er aanbevolen even je Webmail van Ziggo in te loggen en dan de mail op de spam lijst zetten, blokkeer afzender. In Mail zelf kan je dat ook doen, door op de eerste regel van de verzender te staan en dan blokkeer dit contact. dan verplaatsen naar prullenbak of Spam/Ongewenste mail folder.
Ik gebruik tegenwoordig de Apple Apps Mail, heeft lang geduurd maar via Mail kan je aardig wat spam blokken en naar de prullenbak verwijderen of zeggen dit is reclame in je bovenste balk.
Als je Hotmail/Outlook gebruik blokkeer ze dan via Outlook.com en zodat ze via die weg worden geblokt en naar je spam wordt verwijderd.
Gebruik je Gmail adres ga dan in Gmail even naar de Spam map en blokkeer alle spam, doe geen melding van Phishing want dan heb je de volgende dag dubbele aantal aan spam.
Als het een Ziggo e-mail is wordt er aanbevolen even je Webmail van Ziggo in te loggen en dan de mail op de spam lijst zetten, blokkeer afzender. In Mail zelf kan je dat ook doen, door op de eerste regel van de verzender te staan en dan blokkeer dit contact. dan verplaatsen naar prullenbak of Spam/Ongewenste mail folder.
Ik gebruik tegenwoordig de Apple Apps Mail, heeft lang geduurd maar via Mail kan je aardig wat spam blokken en naar de prullenbak verwijderen of zeggen dit is reclame in je bovenste balk.
Als je Hotmail/Outlook gebruik blokkeer ze dan via Outlook.com en zodat ze via die weg worden geblokt en naar je spam wordt verwijderd.
Gebruik je Gmail adres ga dan in Gmail even naar de Spam map en blokkeer alle spam, doe geen melding van Phishing want dan heb je de volgende dag dubbele aantal aan spam.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...