1
Vraag
2
Reacties
JOSVLIS

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bericht xxx kan niet verplaatst worden Append to spam forbidden

Op mijn MacBook macOS Big Sur krijg ik bij het verplaatsen van mail in inbox naar een spambox (ongewenste email of ongewenste reclame) steeds de melding

 

Het IMAP-commando ''APPEND' (doel: Spam)' is mislukt met server fout: APPENDing to spam folder is forbidden 

 

Maar toch wordt de mail wel in de spambox?

Waarom krijg ik die melding of liever wat kan ik doen om deze melding niet te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als het een Ziggo e-mail is wordt er aanbevolen even je Webmail van Ziggo in te loggen en dan de mail op de spam lijst zetten, blokkeer afzender. In Mail zelf kan je dat ook doen, door op de eerste regel van de verzender te staan en dan blokkeer dit contact. dan verplaatsen naar prullenbak of Spam/Ongewenste mail folder.

 

Ik gebruik tegenwoordig de Apple Apps Mail, heeft lang geduurd maar via Mail kan je aardig wat spam blokken en naar de prullenbak verwijderen of zeggen dit is reclame in je bovenste balk.

 

Schermafbeelding 2022-02-12 om 13.31.32.png

 

Als je Hotmail/Outlook gebruik blokkeer ze dan via Outlook.com en zodat ze via die weg worden geblokt en naar je spam wordt verwijderd.

 

Gebruik je Gmail adres ga dan in Gmail even naar de Spam map en blokkeer alle spam, doe geen melding van Phishing want dan heb je de volgende dag dubbele aantal aan spam.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als het een Ziggo e-mail is wordt er aanbevolen even je Webmail van Ziggo in te loggen en dan de mail op de spam lijst zetten, blokkeer afzender. In Mail zelf kan je dat ook doen, door op de eerste regel van de verzender te staan en dan blokkeer dit contact. dan verplaatsen naar prullenbak of Spam/Ongewenste mail folder.

 

Ik gebruik tegenwoordig de Apple Apps Mail, heeft lang geduurd maar via Mail kan je aardig wat spam blokken en naar de prullenbak verwijderen of zeggen dit is reclame in je bovenste balk.

 

Schermafbeelding 2022-02-12 om 13.31.32.png

 

Als je Hotmail/Outlook gebruik blokkeer ze dan via Outlook.com en zodat ze via die weg worden geblokt en naar je spam wordt verwijderd.

 

Gebruik je Gmail adres ga dan in Gmail even naar de Spam map en blokkeer alle spam, doe geen melding van Phishing want dan heb je de volgende dag dubbele aantal aan spam.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic