Bas76

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bericht ontvangen over opheffen e-mailadres en diverse e-mails verdwenen

Hey,

 

Ook ik heb het bericht gekregen dat mijn oude chello mail adres verwijderd gaat worden. Ik heb mijn chello account laten toevoegen aan mijn vrouws ziggo abbonement toen we gingen samenwonen. De contact gegevens (tel nr. etc. ) van dat account zijn toen ook op mijn naam gezet. Alleen formeel staat het abonnement nog op mijn vrouws naam.

 

Nu gebruik ik dat account al 20 jaar (zelfs a2000 tijden nog) en wil het graag behouden. Wat kan ik doen om te voorkomen dat het verwijderd wordt? Zou het contract helemaal op mijn naam zetten helpen?

 

(voor duidelijkheid, ik kon niet inloggen met mijn eigen mailadres hier).

*edit: ik heb nu wel mijn e-mail adres als contact hier opgegeven.

 

Een ander probleem sinds vandaag, opeens is al mijn e-mail in de inbox VOOR 11-4 verwijderd. Gelukkig heb ik belangrijke dingen in submapjes staan, maar de rest is wel weg. Hoe kan dit?

 

thx alvast.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5783Posts
  • 685Oplossingen
  • 2409Likes

Dank voor de informatie @Bas76 

Ik heb het verzoek ingediend om je accounts te herstellen en te behouden. Zodra we reactie hebben informeren we je in dit topic.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je chello mail adres tussen haakjes achter je huisnummer in je Ziggo community profiel staat, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bas76
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

thx. gegevens zijn in profiel toegevoegd

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5783Posts
  • 685Oplossingen
  • 2409Likes

Dank voor de informatie @Bas76 

Ik heb het verzoek ingediend om je accounts te herstellen en te behouden. Zodra we reactie hebben informeren we je in dit topic.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Bas76 , het is alweer enige tijd stil in dit topic. Zo te zien hebben we geen terugkoppeling ontvangen hierover. Werken deze e-mailadressen bij je alweer? 

Bas76
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Meindert,

 

Het duurde even maar ik heb een mail gekregen dat mijn mailadressen zouden worden toegevoegd aan het hoofdaccount. En inderdaad staan deze nu toegevoegd in mijnziggo. Morgen was de purge-dag, dus hopelijk gaat het goed! Wel tof dat zonder nog even te herinneren het goed is opgepakt, top service!

SL7

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedendag,

Ook ik heb bericht ontvangen dat mijn email adres op 10 mei opgeheven word.

Ik gebruik 2 mailadressen van ziggo en wil deze allebei behouden.

Heb er al 2x telefonisch contact over gehad. Maar in mijn gegevens zie i maar 1 mailadres aan account gekoppeld?

Hoe weet ik zeker dat vanaf morgen niet ineens mijn mails verdwenen zijn en het niet meer werkt?

Hoor graag van jullie!

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @SL7, welkom hier

Ik zie dat je hier ook al een eigen topic over hebt aangemaakt. Super! Laten we daar verder gaan om het overzicht te bewaren. Wil je je jouw Community profiel ook direct aanvullen met het betreffende e-mailadres? Je mag deze wel vermelden naast jouw adresgegevens. Dit is uiteraard alleen zichtbaar voor ons als moderators en zo hebben we direct alle benodigde informatie paraat! 🙂

Uitgelicht topic