Goedemiddag,
Kreeg op 21 juli j.l. een e-mail met de verhoogde snelheden en als toevoeging dat mijn modem aan vervanging toe is. Heb hier direct via de link aangegeven gebruik van te willen maken maar vervolgens nog niks vernomen wanneer deze bezorgt gaat worden, terwijl dit binnen 2 weken zou zijn. Kan op de site nergens contactgegevens vinden behalve de standaard onderwerpen.
Waar kan ik terecht om te checken of dit goed is doorgekomen?
Groet, Cees
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Lootsjr. Welkom hier!
Ik zie dat er inmiddels een nieuw modem voor je is aangevraagd. De track & trace zal vermoedelijk vandaag gestuurd worden. Mocht er verder nog iets nodig zijn, dan horen we het graag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bedankt voor je bericht @Verwijderd account
Hierbij de aansluiting
Hoi @lootsjr ,
Een splitter en modemkabel zitten al bij het nieuwe modem als het goed is, maar de kabel de naar de versterker(groen rood/IEC to F) moet eigenlijk ook vervangen modem.Een afsluitweerstand is ook nodig omdat er één aansluiting op de versterker vrij komt.
Krijg je een gewone of giga connectbox?Indien Giga, zal het huidige AOP ook vervangen moeten worden.
Geen idee nog @Verwijderd account maar zal het ze doorgeven zodra ik weer wat en wanneer we geleverd wordt. Thanks in ieder geval voor je hulp!
Prima!
Ter toevoeging nog, het is de bedoeling dat je op de nieuwe splitter op één aansluiting het modem doet en op de andere aansluiting de versterker.
ze sturen nog steeds niet altijd een modem met aansluitmateriaal. dit moet mogelijk dus alsnog apart worden opgestuurd
Hey Lootsjr. Welkom hier!
Ik zie dat er inmiddels een nieuw modem voor je is aangevraagd. De track & trace zal vermoedelijk vandaag gestuurd worden. Mocht er verder nog iets nodig zijn, dan horen we het graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.