Vraag
Reacties
Oplossing
lootsjr
Level 1

Bericht dat modem aan vervanging toe is

Goedemiddag,

Kreeg op 21 juli j.l. een e-mail met de verhoogde snelheden en als toevoeging dat mijn modem aan vervanging toe is. Heb hier direct via de link aangegeven gebruik van te willen maken maar vervolgens nog niks vernomen wanneer deze bezorgt gaat worden, terwijl dit binnen 2 weken zou zijn. Kan op de site nergens contactgegevens vinden behalve de standaard onderwerpen. 
Waar kan ik terecht om te checken of dit goed is doorgekomen?

Groet, Cees

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey Lootsjr. Welkom hier! 
Ik zie dat er inmiddels een nieuw modem voor je is aangevraagd. De track & trace zal vermoedelijk vandaag gestuurd worden. Mocht er verder nog iets nodig zijn, dan horen we het graag! 

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @lootsjr ,

Ziggo is te bereiken via het forum , 0900-1884 en chat .

Zou je ook een foto kunnen plaatsen van je AOP(ziggo aansluiting)?Mogelijk werkt die niet (goed) met het nieuwe modem.

lootsjr
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor je bericht @Verwijderd account 

Hierbij de aansluiting 

image.jpg

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @lootsjr ,

Een splitter en modemkabel zitten al bij het nieuwe modem als het goed is, maar de  kabel de naar de versterker(groen rood/IEC to F)  moet eigenlijk ook vervangen modem.Een afsluitweerstand is ook nodig omdat er één aansluiting op de versterker vrij komt.

Krijg je een gewone of giga connectbox?Indien Giga, zal het huidige AOP ook vervangen moeten worden.

0 Kudos
lootsjr
Level 1
Topicstarter

Geen idee nog @Verwijderd account maar zal het ze doorgeven zodra ik weer wat en wanneer we geleverd wordt. Thanks in ieder geval voor je hulp! 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Prima!

Ter toevoeging nog, het is de bedoeling dat je op de nieuwe splitter op één aansluiting het modem doet en op de andere aansluiting de versterker.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

ze sturen nog steeds niet altijd een modem met aansluitmateriaal. dit moet mogelijk dus alsnog apart worden opgestuurd

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey Lootsjr. Welkom hier! 
Ik zie dat er inmiddels een nieuw modem voor je is aangevraagd. De track & trace zal vermoedelijk vandaag gestuurd worden. Mocht er verder nog iets nodig zijn, dan horen we het graag! 

0 Kudos