1
Vraag
2
Reageer en help mee
Moskito

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Bepaalde tijden geen internet en/of bellen

Hallo ik heb een vraag, mijn ouders zijn verhuisd naar een nieuwbouw woning en hebben tot dit weekend goed internet gehad. Nu hapert het internet in die zin dat smiddags en savonds tot een uur of 2300, zowel het internet als de mogelijkheid om te bellen wegvalt (ziggo Connect box)  Het modem geeft dat ook geen witte horizontale streep. Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet iemand een oplossing? 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Om het signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat de postcode en huisnummer van je ouders tussen haakjes achter je eigen staan, met ouders ervoor, in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Moskito 
Leuk dat je ons Community platform weer hebt gevonden voor vragen.
Het verliep voor je ouders helaas niet om vlekkeloos te verhuizen en direct van onze diensten te kunnen genieten. Jammer 😞
Maar ik zie dat je hierover al hebt gebeld en en nieuw modem is verzonden. Laat het gerust weten als we na installatie van het nieuwe modem nog ondersteuning kunnen bieden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic