Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Jvb
Level 1

Bepaalde sites niet bereikbaar via Ziggo netwerk, wel 4G netwerk

Beste lezers,

De rabobank en de ABN Amro site (wellicht nog anderen) kan ik niet benaderen via verschillende apparaten (ios, windowns, andriod of apps) als ik deze website probeer te bezoeken. Via het G4 netwerk lukt dit wel dus het lijkt een router probleem. Wat kan hier aan gedaan worden?

Is de router terugzetten naar fabrieksinstellingen een optie?

groet,

Joost

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

probeer eens het modem terug te zetten naar zijn fabrieksinstellingen 

heb je achter de connectbox een eigen router?

werken andere sites wel naar behoor?

zou je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) kunnen plaatsen

en een printscreen van de down en upstream 

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jvb 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat onhandig dat je diverse websites niet kunt benaderen via het netwerk van jouw Ziggo modem. Laten we op onderzoek gaan en dit euvel oplossen! Hopelijk zien we je snel terug met de antwoorden op de vragen van @anoniemforum. Mogelijk dat je ook een tracert mee kunt sturen van de website(s) die je niet kunt benaderen?

Tot slot. Wil je in je Community profiel ook jouw adresgegevens vermelden. Dan kunnen we ook altijd een kijkje achter de schermen nemen.

0 Kudos