Beste lezers,
De rabobank en de ABN Amro site (wellicht nog anderen) kan ik niet benaderen via verschillende apparaten (ios, windowns, andriod of apps) als ik deze website probeer te bezoeken. Via het G4 netwerk lukt dit wel dus het lijkt een router probleem. Wat kan hier aan gedaan worden?
Is de router terugzetten naar fabrieksinstellingen een optie?
groet,
Joost
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
probeer eens het modem terug te zetten naar zijn fabrieksinstellingen
heb je achter de connectbox een eigen router?
werken andere sites wel naar behoor?
zou je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) kunnen plaatsen
en een printscreen van de down en upstream
Hi @Jvb
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Wat onhandig dat je diverse websites niet kunt benaderen via het netwerk van jouw Ziggo modem. Laten we op onderzoek gaan en dit euvel oplossen! Hopelijk zien we je snel terug met de antwoorden op de vragen van @anoniemforum. Mogelijk dat je ook een tracert mee kunt sturen van de website(s) die je niet kunt benaderen?
Tot slot. Wil je in je Community profiel ook jouw adresgegevens vermelden. Dan kunnen we ook altijd een kijkje achter de schermen nemen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.