LeenSchel
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bepaalde e-mails worden niet afgeleverd of bevestigd.

Onze klanten met een e-mailadres eindigend op @upcmail.nl of @chello.nl ontvangen geen email met ons afzenderadres @nstyling.com welke zijn verzonden via de mailserver enterpriseonline.nl. Deze mailserver is geautoriseerd met een SPF record om namens nstyling.com e-mails te mogen versturen.

 

Nadat klanten met @upcmail.nl of @chello.nl een afspraak hebben gemaakt wordt het e-mailbericht met iCal bijlage zonder enige foutmelding verzonden. Er wordt echter niet afgeleverd of bevestigd met uiteindelijk een time-out als gevolg.

 

Omdat veel van onze klanten een e-mailadres hebben met @upcmail.nl of chello.nl verzoeken wij u om ons in kennis te stellen van oorzaak van dit probleem of anders indien mogelijk direct op te lossen omdat b.v.  nstyling.com om een bepaalde redenen is geblokkeerd.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46939Reacties
  • 2833Oplossingen
  • 10257Likes

Neem contact op met abuse@ziggo.nl en geef zoveel mogelijk informatie, dat is de afdeling die de spamfilter beheerd en zij weten wat te doen, intern of extern, om de mailadressen weer te kunnen bereiken.

Bekijk in context

Uitgelicht
2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46939Reacties
  • 2833Oplossingen
  • 10257Likes

Neem contact op met abuse@ziggo.nl en geef zoveel mogelijk informatie, dat is de afdeling die de spamfilter beheerd en zij weten wat te doen, intern of extern, om de mailadressen weer te kunnen bereiken.

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2264Reacties
  • 194Oplossingen
  • 269Likes

Hi @LeenSchel

Erg onhandig dat je geen bericht meer kunt sturen naar e-mailadressen van deze domeinen. Heb je de tip van @Bert in handen genomen en wat kwam daar uit?

Uitgelicht topic