Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Be rt wrote:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Be rt wrote:
Kun je hier je downstream en upstream waarden uit je modem plaatsen?
Met eventueel de andere schermen erbij die je daar ziet staan?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?Wat meet je hier? Deze wordt als referentie gebruikt tegenwoordig.
http://www.dslreports.com/speedtest
Be rt wrote:
CrypticWizard Krijg je die toegestuurd van Ziggo?
Kun je hier een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met even tuele splitters erop?
Als dit een niet hedendaagse is, wordt dit gratis vervangen door een monteur van Ziggo en die zal de eerste splitter en korte coax ook vervangen.
CrypticWizard schreef: "
Wordt een wat langer proces zo. Ach... bezigheidstherapie, zullen we maar zeggen dan. "
Als duidelijk is wat de oorzaak is, dan hoeft het niet zo lang te duren.
Be rt wrote:
Ik bedoelde dat de eerste plaats waar Ziggo binnenkomt zijnde de doos niet goed afgeschermd kan zijn als hij van een vorige generatie is.
Een Ziggo moderator kan dit topic afsluiten.
Be rt wrote:
dipswitch Ik bedoel precies wat ik schrijf, "als hij van een vorige generatie is.
Dat hoeft niet alleen de vorige genaratie te zijn, er zijn trouwens ook de laatste vier jaar, ook niet goed afgeschermde geplaats door externe monteurs, blijkt uit de praktijk en die worden ook gratis vervangen door de monteur.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.